Investitia intr-un nou magazin Humanic difera in functie de conceptul magazinului si suprafata si poate varia de la 300.000 de euro pana la 500.000 de euro.

In plus, pe langa cele doua magazine noi din Romania, retailerul va investi o suma asemanatoare in remodernizarea magazinului Humanic din Sibiu. Pentru anul viitor, sunt bugetate investitii atat in deschiderea a patru noi magazine Humanic, cat si in remodelarea unor locatii existente. Humanic detine pe plan local noua magazin, din care cinci sunt situate in Bucuresti.

Ca vanzari, cele mai performante magazine sunt cele din Capitala, insa Sibiul vine puternic din urma. Humanic mai detine magazine in Iasi, Cluj si Constanta.

Milan Hodza, head of sales CEE in cadrul Humanic, a declarat ca, la nivelul grupului austriac, exista dorinta de a creste piata romaneasca, „cea mai fashionable din toate cele noua tari in care Humanic este prezent”. Reprezenantul Humanic a explicat ca romanii isi doresc pantofi de calitate, cu un design placut si nu se feresc in a investi sume mari in incaltaminte.

„Cea mai mare piata pentru noi este cea de origine, Austria. Cat despre Romania, pot spune ca se afla in top trei tari in ceea ce priveste potentialul de crestere. Momentan avem putine magazine in Romania pentru a fi printre cele mai performante piete pentru noi, dar planuim sa crestem numarul acestora”, a declarat Milan Hodza.

Marci private Humanic, produse in Romania

Cele mai vandute branduri in cadrul Humanic sunt cele internationale, precum Michael Kors, Tommy Hilfinger, Lazzarini si altele, insa marcile private Humanic performeaza la fel de bine. Retailerul produce marci private in Asia si Europa, inclusiv in Romania, in fabrici de incaltaminte din Baia Mare, Oradea si Bucuresti.

Mai mult, austriecii de la Humanic intentioneaza sa creasca productia de incaltaminte marca privata pe plan local.

In Romania, Humanic a vandut anul trecut in cele 9 magazine incaltaminte in valoare de 10,9 milioane euro ( 49,8 milioane lei) si a obtinut un profit net de aproape un milion de euro (4,4 milioane lei), potrivit datelor publicate pe Ministerul de Finante.

Humanic este un brand austriac de incaltaminte a carui istorie incepe in 1872. Humanic apartine grupului Leder&Schuh, unul dintre cei mai mari retailerii europeni de incaltaminte, care opereaza in peste 200 de locatii si a generat venituri de 375 milioane de euro in 2017. Pe langa Humanic, grupul detine brandul Shoe4you, prezent doar in Austria, in timp ce magazinele Humanic sunt deschise in Austria, Bulgaria, Croatia, Cehia, Germania, Ungaria, Romania, Slovacia si Slovenia.

Sursa foto: DenisProduction.com/Shutterstock