Atingerea pragului de 1000 de magazine intareste obiectivul setat de METRO pentru reteaua LaDoiPasi, o expansiune sustinuta de la an la an.

In ultimele 6 luni au fost inaugurate peste 200 de magazine in reteaua LaDoiPasi, atat in urban, cat si in zonele rurale. Acestea au un spatiu de vanzare cuprins intre 60 si 200 de mp si o gama variata de pana la 6000 de produse.

„Primele 1000 de magazine LaDoiPasi reprezinta un efort comun depus atat de parteneri, cat si de colegii nostri. Atingerea acestui prag este dovada ca LaDoiPasi este un model de business durabil, construit in comunitate, alaturi de proprietari de magazine si clienti deopotriva. Vom continua expansiunea la nivel national, motivati de dorinta de a sprijini si alti antreprenori in dezvoltarea unor afaceri sanatoase, dar si de cresterea interesului clientilor fata de magazinele de proximitate”, a declarat Irinel Popescu, sef departament retail la METRO Cash & Carry Romania.

In total, din 2017, cand METRO a repozitionat reteaua de magazine LaDoiPasi ca franciza soft, si pana in prezent, au fost remodelate in linie cu noul concept peste 100 magazine si au fost deschise aproximativ 600 de noi unitati comerciale. In prezent, 40% dintre magazinele LaDoiPasi sunt pozitionate in sudul tarii, 30% in nord, respectiv 30% in vest.

Retailerul marcheaza pragul de 1000 de magazine si printr-o campanie dedicata clientilor. Campania „La 1000 de magazine, iti aducem lumea LaDoiPasi” are loc in perioada 5-30 septembrie si ofera ocazia celor care isi fac cumparaturile in magazinele LaDoiPasi sa castige experiente multiculturale.

Pentru cumparaturi de minimum 30 de lei, clientii au sansa de a castiga, prin tragere la sorti, una din cele 10 excursii in tara, 10 in Europa sau 10 pe un alt continent. Pentru a se inscrie in concurs, acestia trebuie sa inregistreze pe site-ul LaDoiPasi codul primit alaturi de bonul de cumparaturi.

Franciza LaDoiPasi este dedicata proprietarilor locali de magazine independente care doresc sa isi dezvolte afacerea in comunitatea din care fac parte, alaturi de un brand puternic. LaDoiPasi propune un model de business independent si durabil, care reflecta deopotriva asteptarile clientilor si nevoile antreprenorilor. Reteaua mizeaza pe nevoile in schimbare ale consumatorilor, care cauta tot mai mult magazinele de proximitate unde sa se simta confortabil si care le pun la dispozitie servicii extinse.

LaDoiPasi este un lant de magazine de proximitate, infiintat in 2012 de catre METRO Cash & Carry Romania, lider pe piata magazinelor de proximitate in regim de franciza, cu un numar total de 1000 de magazine la nivel national.

METRO este liderul comertului cu ridicata la scara mondiala. Compania opereaza in 35 de tari si numara peste 150.000 de angajati la nivel mondial. In anul financiar 2016/2017, METRO a inregistrat vanzari de aprox. 37 miliarde euro. Compania ofera solutii personalizate pentru a satisface nevoile clientilor sai atat la nivel regional, cat si la nivel international.

METRO Cash & Carry Romania a fost lansata oficial in Romania in luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distributie, in Bucuresti. Distributia nationala a magazinelor METRO Romania este urmatoarea: 5 centre in Bucuresti, cate 2 centre in Brasov, Constanta, Timisoara si cate un centru in fiecare din urmatoarele orase: Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Pitesti, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mures, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamt, Buzau, Targoviste si Turda.

Sursa foto: La Doi Pasi Facebook