"Cel mai neplacut lucru la comenzile online, este ca, dupa ce face mult research si trece printr-un proces anevoios, cand plasezi o comanda sa primesti mail ca a fost anulata comanda. O problema este si daca intarzie comanda", a spus Oana Antohe.
69% dintre clienti nu vom mai cumpara daca comanda intarzie, iar 25 % vom anula comanda. (...)
Reprezentantul eMag a mai arata ca si daca termenul de livrare este comunicat anterior clientului, rata de anulare este de 1,5 ori mai mare in cazul produselor care au termen de livrare mai mare de doua zile.
Tot ea a mai spus ca 68% dintre clienti nu vom mai cumpara de la un magazin, daca nu sunt multumiti de primul produs comandat.
Alte cifre interesante din comertul online
- 16% dintre cei care primesc un alt produs decat cel comandat, nu se vor mai intoarce pe respectivul site
- 96% dintre clienti vor mai cumpara de la un magazin daca au beneficiat de un proces de retur simplu
Citeste si:
- 58% dintre clienti sunt dispusi sa plateasca mai mult pentru un produs, daca serviciul de customer care pe care il ofera respectiva companie este unul excelent
- cele mai multe sesizari sunt primite de la clienti nemultumiti de livrarea intarziata (35%)
Evenimentul retailArena se adreseaza atat marilor lanturi de retail, magazinelor online, cat si furnizorilor de servicii, specialistilor in logistica si marketing, proprietarilor de spatii comerciale si producatorilor din FMCG. retailArena 2019 este un eveniment sustinut de: Carrefour Romania, eMag, VTEX, Fan Courier, Mastercard, CustomSoft, Iulius Town, Metro, Answear.ro, Enterprise Concept, Filip & Company, La doi Pasi, Hervis, Leverage, ING, SAP, Colliers, JYSK, Danone, Cushman & Wakefield Echinox, Quik, Cris-Tim, Mondelez, Kik, Environ si Altex.
Citeste si:
Sursa foto: pixabay
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: