Romanii considera ceasul un accesoriu pe care il asorteaza la diferite tinute, iar bugetul mediu pentru achizitia unui ceas este de 450 de lei, a declarat Dragos Diaconu, CEO, WatchShop.ro, in cadrul evenimentul Retail Arena, organizat de wall-street.ro.

"Bugetul mediu pentru un ceas este de 450 de lei, iar pentru generatia tanara este de pana in 200 de lei. Exista un numar de 1,2 comenzi pe an", a spus Diaconu.

Nu se mai cumpara un ceas pe care sa il ai pentru toata viata, desi sunt anumite branduri care ofera garantie pe toata viata. Dar nu este neaparat un produs pe care s ail cumpere pentru o perioada lunga de timp.

Reprezentantul WatchShop.ro a aratat ca romanii incearca sa cumpere mai multe tipuri de ceasuri, sa le poata asorta la diferite tinute

Au unul pentru birou sau scoala, unul casual pentru iesiri si unul pentru evenimente

Ceasul ramane cadoul clasic de Craciun

"Mai ales de craciun ne creste numarul comenzilor, facute pentru a fi ceasuri cadou. Ramane un mod de a exprima recunostinta si aprecierea, un mod clasic", a mai spus Diaconu.

In ceea ce priveste tanara generatie, Dragos Diaconu a explicat ca preferintele acestora se indreapta catre ceasurile clasice.

"Generatia Z, care se opreste la 25 de ani, nu neaparat se uita la ceasuri analog, dar se uita la ceasurile clasice. Revin anumite stiluri, care au fost foarte populare in anii 80-90. Din nou, se reinventeaza acum, de exemplu Casio Retro, Casion data bank, foarte populare in randul tinerilor", a mai spus el.

Lucrurile acestea se perpetueaza nu neaparat datorita utilitatii ceasurilor, ci aceasta noua generatie se uita foarte mult cum arata ceasul ca accesoriu si cum completeaza tinuta, ca accesoriu. Ei considera ca un anumit model de ceas ii reprezinta foarte bine si ceasurile retro sunt pentru ei. Ei aleg de multe ori un ceas pentru ca au vazut la influenceri.

WatchShop.ro, cu un magazin fizic, vrea sa isi extinda reteaua si sa adauge alte 1-2 unitati, una dintre zonele vizate fiind cea a Clujului.

Evenimentul retailArena se adreseaza atat marilor lanturi de retail, magazinelor online, cat si furnizorilor de servicii, specialistilor in logistica si marketing, proprietarilor de spatii comerciale si producatorilor din FMCG. retailArena 2019 este un eveniment sustinut de: Carrefour Romania, eMag, VTEX, Fan Courier, Mastercard, CustomSoft, Iulius Town, Metro, Answear.ro, Enterprise Concept, Filip & Company, La doi Pasi, Hervis, Leverage, ING, SAP, Colliers, JYSK, Danone, Cushman & Wakefield Echinox, Quik, Cris-Tim, Mondelez, Kik, Environ si Altex.

Sursa foto: Ovidiu Udrescu

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alice Gheorghe
Alice Gheorghe scrie pe domeniul Resurselor Umane (HR) si are o experienta de aproximativ sapte ani in presa scrisa. Pe Wall-Street.ro veti regasi sub semnatura ei stiri, reportaje si interviuri despre subiecte care variaza de la salarii, somaj la recrutare si tendinte in piata muncii.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri