„Carrefour Corbeanca este magazinul cel mai digitalizat din tara in acest moment. Concret, magazinul este echipat aproape in intregime cu etichete electronice, cu ecrane digitale, unde sunt prezentate preturile sau reclame”, a declarat Catalin Samara, chief operating officer Carrefour Romania.

Mai mult, peste 60% din casele de marcat sunt self-scan, la unele se poate plati cash si card sau doar card.

„Planurile pentru 2020 seamana foarte mult cu cele din anii anteriori. O sa deschidem in continuare hipermarketuri, supermarketuri, magazine de proximitate, o sa introducem Bringo si in alte orase. Urmam un plan similar acestui an, in ideea de omnicanalitate, de expansiune de magazine fizice si in sfera de online. Mai avem cateva magazine luna acesta si ne apropiem de 40 de magazine de proximitate, Carrefour Expres, aproximativ, anul acesta”, a spus Samara.

Carrefour Corbeanca a lansat noul concept WineSquare Shop & Bar, cu crama de vinuri locale. Oferta culinara este completata de cea mai variata gama de produse BIO, live cooking zilnic in raionul de gastronomie, street food, afumatoare de peste si macelarie, precum si legume romanesti proaspete de sezon, pe raft la doar 48 de ore de la culegere.

Programul ”Punem Pret pe Plastic” se desfasoara in perioada 4 si 11 decembrie, la Carrefour Corbeaca, iar PET-ul devine moneda de schimb pentru achizitionarea unui fruct sau a unei legume de la producatorii locali.

Carrefour Corbeanca se afla in DN1 Value Centre, dezvoltat de Prime Kapital care aduce mai mult de 90 de comercianti, pe o suprafata de aproximativ 46.600 de metri patrati. Noul centru comercial lanseaza un concept nou in zona, un strip mall, zona de food court interioara, exterioara si facilitati pentru petrecerea timpului liber in familie - un centru de escalada interior, un magazin de dulciuri, restaurante si cafenele.

Noul hipermarket Carrefour comercializeaza 40.000 de produse, are 200 de angajati, 900 de locuri de parcare gratuite si WI-FI gratuit. Programul este de luni pana duminica, de la 8:00 la 22:00. De sarbatori, programul este urmatorul: luni – duminica, in intervalul 8:00 – 23:00.

Clientii Carrefour Corbeanca vor putea beneficia si de urmatoarele servicii:

  • Posibilitatea de a comanda online 200.000 de produse non-alimentare www.carrefour.ro cu livrare la domiciuliu sau cu ridicare din supermarket;
  • Roli-Poli – statie de colectare selectiva, conceputa ca un loc de joaca unde copiii pot invata despre colectarea selectiva si au parte de jocuri interactive. Statie este lansata in premiera la Carrefour Corbeanca, urmand ca pana la finalul anului 2020 sa fie extinsa si la alte hipermarket-uri din tara;
  • Prezenta unei game de produse biodegradabile, in toate hipermarketurile si supermarketurile – de la tacamuri, la pungi si saci menajeri;
  • Vino cu caserola ta de acasa! - un program prin care clientii hipermarketurilor si supermarketurilor Carrefour pot achizitiona produse din zona de Gastronomie in propriile caserole.
  • Colectarea uleiului folosit - la fiecare 3 litri de ulei folosit, Carrefour iti ofera la schimb 1 litru de ulei proaspat, marca proprie, iar la 5 litri de ulei folosit, primesti 2 litri de ulei proaspat. Aceasta initiativa se regaseste in toate cele 35 de hipermarketuri Carrefour.
  • Case Self Service - unde clientii isi pot scana produsele si achita direct cu cardul sau cu CarrefourPay;
  • Posibilitatea de a utiliza aplicatia Carrefour Pay prevazuta cu self-scan, verificare pret in magazin, informatii promotionale, plata cu mobilul si acumularea de puncte digitale;
  • Aplicatia de cumparaturi Bringo si serviciul Gurmandio, prin care utilizatorii isi pot comanda preparatele din zona de gastronomie Carrefour direct la birou sau la ei acasa.
  • Cardul Carrefour (emitere si plata cu cardul de credit Carrefour, pentru cumparaturi in rate, fara dobanda);
  • Multipay (magazinul accepta multiple modalitati de plata: cash, card, bonuri de masa, contactless, CarrefourPay);
  • MoneyGram (transfer de bani prin MoneyGram in Romania si in strainatate);
  • Pay Point (plata facturilor prin intermediul serviciului PayPoint pentru utilitati, rate, asigurari, credite etc.);
  • Bilete pentru evenimente (achizitionare de bilete pentru concerte, spectacole, meciuri prin Eventim);
  • Loteria Romana – lozuri si jocuri (jocuri loto si loz instant la casele de marcat);✓ Extinderea garantiei (produsele electro-IT pot beneficia de extinderea garantiei cu 3 ani);
  • Zona de incarcare telefon mobil
  • Spatiu de relaxare
  • Comenzi speciale din raionul gastro si torturi la comanda
  • Serviciul de curatare gratuita a pestelui

Carrefour a incheiat anul 2018 cu o cifra de afaceri de 10,56 miliarde de lei, in crestere cu 10% fata de anul precedent si un profit de 226 de milioane de lei, marcand un plus de 80% fata de 2017.