„In prezent avem cateva magazine care sunt in constructie, ramase de anul trecut: Iasi si Navodari – acestea sunt primele. Mai avem in constructie magazine in Craiova si Piatra Neamt, care ar putea fi deschise aproape de inceputul anului, poate chiar in primul trimestru, depinde de vreme. Mai avem santiere abia incepute la Timisoara si Medias si incepem si la Ramnicu-Sarat. Sunt mai multe ca de obicei, dar nu pentru ca am schimbat noi ceva, ci pentru ca ne-au ramas cateva de anul trecut”, a explicat Daniel Gross, CEO Penny Market.

Reteaua de magazine Penny Market a incheiat anul 2019 cu 256 de magazine in Romania, dupa ce a deschis 20 de unitati. Pentru acest an, planul este similar, de a pune pe harta inca 20-25 de puncte.

„Anul acesta avem acelasi plan, de a deschide 20-25 de magazine. Noi vizam toata Romania, atat orasele mari, cat si orasele mici. Important este sa fie 15.000 de locuitori in catchment area (n.r. zona cu potentiali clienti) – acesta este targetul. Cam orice oras cu peste 7.500 de locuitori intra in targetul nostru, atat timp cat in total sunt minimum 15.000 de locuitori in catchment. Strategia noastra este ca 50% din totalul magazinelor sa fie in orase mici si medii, iar cealalta jumatate, in orase mari. Este destul de mult loc in ambele zone. Chiar si in orasele mari, unde exista deja o mare densitate, noi inca nu am ajuns, pentru noi este loc acolo. Bucuresti inca este o piata eligibila pentru Penny Market, mai avem pana ajungem la jumatate”, a spus Gross.

Penny Market este conceptul grupului german REWE si unul dintre cei mai activi retaileri din Romania, cu primul magazin deschis pe piata locala in anul 2005. Intreaga retea este deservita de trei centre logistice situate in localitatile Stefanestii de Jos, Turda si Bacau. In prezent, reteaua PENNY Market in Romania este alcatuita din 256 de magazine la nivel national si o echipa formata din peste 4.500 de angajati.

Sursa foto: Penny Market