Incepand cu 1 august 2019, orice nou angajat al companiei, precum si angajatii actuali, primesc un venit minim net de 2.000 de lei ce include si bonurile de masa.

"Angajatii nostri sunt motorul schimbarii zilnice de care avem nevoie pentru a ne indeplini obiectivele de business. Suntem constienti ca ei vor veni cu placere si motivatie la locul de munca doar daca reusim sa ramanem competitivi la nivel de piata si daca oferim o paleta larga de beneficii care sa vina in intampinarea nevoilor lor atat pe plan profesional, cat si personal. Marirea venitului minim net la 2.000 de lei face parte din strategia noastra de retentie si a presupus eforturi considerabile", a declarat Daniel Gross, director general Penny Market, potrivit Agerpres.

Pe langa pachetul salarial, angajatii Penny Market mai beneficiaza si de un set extins de avantaje financiare precum bonusurile de retentie oferite la trei si la sase luni dupa angajare sau bonusurile de performanta acordate in functie de indeplinirea unor indicatori cheie stabiliti cu managerul direct la angajare, cat si pe parcursul anului, in cadrul evaluarilor.

Anul trecut, 90% dintre cei 4.588 de angajati Penny Market au primit un bonus pentru rezultatele obtinute.

Printre alte beneficii pe care le ofera compania se numara asigurarea privata de sanatate cu ajutorul careia angajatii beneficiaza de servicii medicale in clinici private. De asemenea, de aceste servicii pot beneficia si membrii din familia angajatilor la un cost redus negociat de companie.

Alte beneficii oferite de Penny Market privesc sustinerea angajatilor care au copii. Astfel, 820 de angajati cu copii ce aveau varste cuprinse intre 6 si 14 ani, in 2018, au beneficiat de rechizite in valoare totala de 164.000 lei la inceputul anului scolar. Compania ofera sprijin si celor care abia au devenit parinti: in 2018, au fost acordate 138 de pachete de scutece in valoare de 41.400 de lei pentru copiii angajatilor cu varste sub trei luni.

De asemenea, toti angajatii Penny Market pot participa la diverse workshop-uri si programe de wellbeing, dar si la actiuni de voluntariat rasplatite cu o zi libera. De asemenea, compania pune la dispozitia tuturor angajatilor oportunitatea de a participa la campionatul intern de fotbal anual, al carui echipa castigatoare este automat inscrisa in meciurile finale care au loc in Germania, tara de origine a grupului REWE de care apartine reteaua de magazine Penny Market.

Penny Market este conceptul grupului german REWE si unul dintre cei mai activi retaileri din Romania, cu primul magazin deschis pe piata locala in anul 2005. Intreaga retea este deservita de trei centre logistice situate in localitatile Stefanestii de Jos, Turda si Bacau. In prezent, reteaua Penny Market in Romania este alcatuita din 244 de magazine la nivel national si o echipa formata din peste 4.500 de angajati.