Reteaua de magazine Penny Market se extinde cu o noua unitate in Bucuresti. Astfel, reteaua ajunge la 240 de spatii deschise in Romania.



Noul magazin Penny Market din Bucuresti de pe Soseaua Prelungirea Ghencea are un spatiu de vanzare de 811 mp si o echipa de 14 angajati. Programul supermarket-ului este de luni pana sambata in intervalul 07:00 - 22:00 si duminica intre 08:00 - 20:00.

In plus, noul magazin dispune si de un numar de 52 de locuri de parcare, dintre care patru pentru persoanele cu dizabilitati, si patru case de marcat. Mai mult, magazinul dispune si de o componenta verde, acoperisul fiind prevazut cu panouri fotovoltaice raspunzatoare pentru transformarea energiei solare in energie electrica.

In magazinul din Prelungirea Ghencea se va putea folosi serviciul Apple Pay, recent introdus in Romania. Clientii Penny Market pot plati la casa contravaloarea cumparaturilor la aceleasi dispozitive contactless pe care le folosesc cand platesc cu cardurile obisnuite de debit sau de credit. Serviciul Apple Pay poate fi accesat cu usurinta prin pornirea WiFi-ului in magazin. La nivel national, toate magazinele Penny Market ofera clientilor serviciul de WiFi gratuit, cat si posibilitatea efectuarii platilor folosind Apple Pay.

Penny Market a desschis primul magazin pe piata locala in anul 2005. Intreaga retea este deservita de trei centre logistice situate in localitatile Stefanestii de Jos, Turda si Bacau. In prezent, reteaua Penny Market in Romania este alcatuita din 240 de magazine la nivel national si o echipa de peste 4.500 de angajati. Compania si-a propus sa investeasca peste doua miliarde de lei in urmatorii sapte ani pe piata din Romania.

Penny Market a raportat o cifra de afaceri de 3,45 mld. lei in anul fiscal 2018, in crestere cu 15% fata de rezultatele din 2017. Anul trecut, grupul a investit peste 346 mil. de lei in modernizarea si extinderea retelei.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Lidl inaugureaza un nou supermarket. Reduceri la deschidere