Cu doar câteva zile înainte de deschiderea centrelor comerciale, Veranda Mall anunță că lansează operațiunile online. Veranda Mall este primul centru comercial din țară care lansează un shop online, venind astfel în sprijinul magazinelor partenere printr-o platformă de ecommerce pe care acestea să-și vândă în continuare produsele, shop.verandamall.ro, scrie retail.ro.

“Mallul are o anumită responsabilitate atât față de comunitatea partenerilor și chiriașilor cât și față de cartierul în care este amplasat. Funcția sa principală este înlesnirea comerțului, nicidecum distracția, și de aceea am gândit o dezvoltare a modelului de business care să ne permită continuarea îndeplinirii acestei funcții pe termen lung și în cel mai bun mod cu putință și pentru chiriași și pentru clienți", a declarat Alexandru Dincovici, director de marketing și comunicare Veranda Mall.

Ideea unui magazin online al mall-ului Veranda a luat naștere la scurt timp de la apariția primelor cazuri de coronavirus în România, iar ulterior proiectul a căpătat amploare pe măsură ce canal de retail fizic a fost închis din cauza restricțiilor de pandemie.

Magazinul online este funcțional din 12 iunie și adună deja retaileri precum Meli Melo, Miniso, Bizzar Boutique, Senior Tailor, Tabor și English Home. Mai mult, reprezentanții centrului comercial declară că iau în considerare și atragerea unor parteneri noi, care nu se află încă în Veranda.

Online-ul este aici să rămână, nu este ceva temporar”

Într-o perioadă în care se vorbește mai mult ca niciodată despre necesitatea de a fi prezent în online și de a avea o strategie omnichannel, acțiunea Veranda Mall este menită să arate că mall-urile pot deveni un actor digital relevant într-o strategie omnichannel și potența vânzările retailerilor parteneri chiar și online, profitând de baza de clienți existentă, catchment area, de brand și de capabilitățile operaționale dezvoltate offline. Prin marketplaceul existent magazinele partenere pot ajunge la un număr mult mai mare de clienți, oriunde în țară, iar aceștia pot avea acces la oferta din mall în condiții de siguranță, printr-un canal suplimentar de cumpărare.

„În contextul actual, trecerea la online nu reprezintă o schimbare completă a modelului de business, ci o evoluție. În acest fel, ne adaptăm atât la prezent, cât și la viitor, întrucât întoarcerea la așa-zisa normalitate s-ar putea să vină mai târziu decât ne-am aștepta. E bine să fim conștienți de acest lucru și să spunem că suntem la un moment de cotitură pentru retail”, mai spune Alexandru Dincovici, director de marketing și comunicare Veranda Mall.

Citește mai multe pe retail.ro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri