Magazinul deschis de Decathlon in Bucuresti este unul reprezentativ pentru directia omnichannel a retailerului francez. Prin implementarea noului serviciu Borna Plus, vizitatorii magazinului au posibilitatea de a comanda online, din mai multe puncte din incinta, si alte produse decat cele disponibile in spatiul comercial, acestea fiind livrate gratuit la domiciliu. Acest serviciu permite companiei sa aiba un control mai bun al stocurilor si este puternic sustinut de operatiunile primului centru logistic din Sud-Estul Europei, deschis anul trecut in Romania.

„Ne bucuram sa inauguram un nou magazin in capitala, care marcheaza cresterea organica a businessului Decathlon, pe fondul dorintei romanilor de a duce un stil de viata sanatos si a interesului accentuat pentru activitati sportive tot mai diverse. Noul spatiu Decathlon din Bucuresti se remarca prin accesibilitate, acesta va fi situat in incinta unui centru comercial de proximitate si prin oferirea unei noi experiente de cumparaturi, magazinul fiind in mod clar unul centrat pe utilizatori. Acesta dispune de mai multe spatii de testare a produselor, dar si de servicii care accentueaza directia omnichannel si care integreaza experientele din offline cu cele din online. Mai mult, datorita serviciului Borna Plus, utilizatorii au acces la toata gama de produse Decathlon, ceea ce ii aduce mai aproape de sporturile preferate, dar si de altele noi”, a declarat Gwenn Hervo, Manager Expansiune, Decathlon Romania.

Noul magazin din Bucuresti se afla in incinta centrului comercial Veranda Mall, etajul 1, amplasat pe Strada Ziduri Mosi, Nr. 23, Sector 2. – 303. Magazinul are o suprafata de 1,800 m2 si corespunde formatului retelei de spatii comerciale Decathlon – “Toate sporturile sub acelasi acoperis”.

Astfel, noul centru Decathlon din capitala pune la dispozitia utilizatorilor mai mult de 5,000 de articole si echipamente, destinate practicarii a peste 60 de sporturi si un teren de test, in suprafata de 600 de metri, cu acces gratuit. Gama extinsa de articole se adreseaza unei plaje largi de utilizatori: de la sportivi avansati, pana la amatori si pasionati de miscare, toti pot beneficia de articole si echipamente la un raport excelent calitate – pret.

Carrefour deschide doua noi...
Citeste si: Carrefour deschide doua noi hipermarketuri la Satu Mare si Baia Mare

Produsele comercializate, atat marcile proprii Decathlon, cat si ale celorlalte branduri, se ridica la cele mai inalte standarde, din punct de vedere fiabilitate tehnica, diversitate, creativitate si inovatie in domeniului sportului si au o garantie de minim 2 ani. Oferta de echipamente si articole acopera o gama variata de sporturi, printre care drumetie montana, fitness, alergare, ciclism, sporturi de echipa, sporturi de combatere, tenis, vanatoare, pescuit, echitatie, natatie, role, patinaj, schi si altele.

In 2017, retailerul sportiv a deschis trei noi magazine – la Botosani, Buzau si Piatra Neamt si a modernizat spatiul din centrul comercial Pallady din Bucuresti. Tot anul trecut, a fost inaugurat si primul centru logistic Decathlon din Romania, care aprovizioneaza trei state sud-est europene.

Magazinul Decathlon include produse apartinand marcilor proprii, precum: Quechua, Kipsta, Nabaiji, Oxelo, Domyos, Btwin sau Kalenji, cu un raport excelent calitate - pret. Denumite marci Pasiune, acestea reprezinta o alternativa viabila pentru produsele deja prezente pe piata, ce contribuie in mod concret la implinirea obiectivului de a face sportul accesibil tuturor.

La nivel national, Decathlon reuneste peste 1300 de colaboratori, intr-o retea de 23 de magazine, la care se adauga platforma online.
Decathlon comercializeaza si articole Fabricat in Romania, printre care biciclete, incaltaminte conceputa pentru drumetii montane si textile pentru ciclism si sporturi de echipa.

Sportisimo deschide un...
Citeste si: Sportisimo deschide al 16-lea magazin din Romania