”Vom începe miercuri (11 noiembrie n.r.), cu două zile înainte de Black Friday-ul eMAG. De ce? O facem pentru că lucrăm în același depozit, livrăm din același depozit și avem mult mai multe șanse dacă începem cu două zile înainte pentru că putem trimite marfa mai repede către clienți înainte ca eMAG să ia aerul din piață”, a declara Robert Berza.

Reprezentantul Fashion Days este de părere că în 2021, canalul online o să reprezinte 25% din vânzările de pe piața de fashion din România, după ”micile cutremure” care au avut loc din cauza pandemiei.

”Cred că primul cutremur a fost reprezentat de faptul că pentru prima dată într-un trimestru Inditex și H&M nu au mai fost lideri de piața. Faptul că granzii europeni nu au mai fost numărul unu și doi este un semn că vremurile se schimbă”, adaugă Robert Berza.

retailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro și retail.ro, powered by VTEX, FAN Courier, P3 Logistics Park, eMAG Marketplace, Carrefour, Fashion House Outlet Centre București, Veranda, Twispay, Smart ID, Ceetrus, foodpanda, Answear, GLAMI, Filip&Company, ALTEX, Cushman & Wakefield Echinox, Optimized, Euromonitor și Ipsos.