Persoanele pot lăsa o pereche de ochelari de vedere vechi în magazinele Lensa între 1 și 30 septembrie pentru care vor primi vouchere ce pot fi folosite până pe 31 octombrie.

Programul Rabla la ochelari se derulează exclusiv offline în showroomurile Lensa din București, Brașov, Cluj, Constanța, Craiova, Galați, Iași, Pitești, Ploiești, Sibiu, Târgu Mureș, Timișoara. Persoanele trebuie să vină în showroomuri cu ochelarii vechi. Voucherele le pot folosi după aceea atât în magaine, cât și online.

Clienții pot intra în posesia voucherelor doar dacă își fac o nouă pereche de ochelari de vedere. Aceștia pot folosi un voucher Rabla pentru noii ochelari.

Clienții care vin în magazinele fizice pentru a cumpăra o nouă pereche de ochelari vor beneficia de determinarea gratuită a dioptriilor în sprijinul programului „Rabla la ochelari”, adaptare la lentile de contact, consultanță specializată privind achiziția de ochelari de vedere, montaj lentile de ochelari.

Voucherele nu pot fi folosite pentru achiziția de ochelari de soare, dar pot fi folosite pentru celelalte categorii de produse, cu condiția ca prima achiziție să fie o pereche de ochelari de vedere.

Cum te poți înscrie în programul „Rabla la ochelari de vedere”

  • Clienții se înscriu online în program pe Lensa.ro prin completarea unui formular de înscriere.
  • Pot fi predați ochelarii de vedere vechi într-un magazin Lensa în unul din cele 12 orașe.
  • Va fi verificată prescripția pentru ochelari. Dacă este o prescripție mai veche de un an, se poate face o programare la o consultație gratuită.
  • Poate fi comandată noua pereche de ochelari de vedere. Clienții vor intra în posesia voucherelor Rabla. În baza prescripției, va fi înregistrată comanda noilor ochelari de vedere pentru care va fi aplicat un voucher Rabla.
  • După primirea unui SMS, comanda poate fi ridicată.

Rezultatele programul „Rabla la ochelarii de vedere" 2020

În 2020, aproximativ 38.000 de persoane s-au înscris în programul „Rabla la ochelari", dintre care 70% au fost femei și 30% bărbați. Circa 27% au fost tineri cu vârsta între 18-29 de ani, 23% au avut între 30-39 de ani, în timp ce 20% au avut între 40-49 de ani.

Bucurestiul a condus detașat cu 48% din înscrieri, urmat de Constanța cu 12%, Iași cu 11%, Craiova și Timișoara cu 10% fiecare. Magazinul online şi offline de optică Lensa.ro a oferit anul trecut peste 110.000 de consultații optometrice gratuite, iar anul acesta estimează peste 200.000 consultații.

Lensa.ro este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, care după opt ani s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața de optică din România, având peste 200.000 de comenzi anual. În cei 8 ani de înființare, Lensa.ro a avut peste 400.000 de clienţi, care au făcut peste 760.000 de comenzi. În tot acest timp, au fost oferite 225.000 de consultaţii.

Sursa foto: Lensa.ro