Intrebari Preliminare

Adresa de contact a companiei:

Strada Vidin nr.62-64, sector 2, Bucuresti
Tel/Fax: 021 242 50 95
E-mail: office@speedpromotion.ro
www.speedpromotion.ro

Numele agentiei: Speed Promotion

Anul infiintarii: 1997

Director General/Manager: Dorin Boerescu

Numar angajati: 27

Portofoliu clienti: Forever Living Products, Midocar, BDT, Organizatia Salvati Copiii, Next Advertising, Agip, Ink Broker de asigurare, Depozitul de papetarie – www.dpap.ro, Autoitalia, Agricover, Hotel Sofitel Bucuresti

Cifra de afaceri pe 2005: 873.000 Euro

Descrierea (mai) detaliata a agentiei:

1. Domenii de specializare ale agentiei: strategii integrate de comunicare, creatie, campanii media si online, BTL, PR si productie

2. Structura pe departamente a agentiei: creatie, strategie, client service, productie, PR, contabilitate, online, planning

3. Campaniile realizate anul acesta

BDT – “Specialisti în Ford” – februarie 2006
BDT - “BDT te invita sa iubesti Mazda” – mai 2006
Midocar – “Midocar recomanda Volkswagen pentru orice stare de spirit” – septembrie 2006
Ink Broker – “Te asiguram ca suntem langă tine” – octombrie 2006
Dpap.ro – noiembrie 2006

4. Punctele forte ale agentiei

Citeste si:

Strategii orientate pe cresterea vanzarilor
Creativi care respecta brieful si deadline-ul (da, stim ca e incredibil, de-aia ne si mandrim cu ei)
Client service dedicat si competent
Experienta si competenta mare in campanii online (inclusiv Google Adwords)

5. Punctele slabe ale agentiei

Nu zicem ca n-avem, dar noi nu prea le stim – asteptam cu interes opinii avizate pe subiectul asta.

6. Palmares

Lansarea brandului Captain Crantz – cereale pentru mic dejun ale Dobrogea Grup (2003)
2 premii Internetics pentru www.convertor.ro (2003) si pentru www.5pm.ro (2005)
Nominalizare Internetics pentru campania “5 motive sa vii la Midocar” (2004)
“Stories of broken dreams” – film documentar despre exploatarea copiilor (2005)
Crearea si lansarea BTWC Brokerage (2005)
Primul studiu despre obisnuintele de cumparare si informare ale soferilor bucuresteni (2005 si 2006)
Relansarea mărcii Mazda in Romania(2006)
Poziţionarea BDT – primul dealership 100% la standarde Ford din Romania (2006)

Test de aderenta

Care este filosofia, moto-ul, agentiei “Speed Promotion”, dupa care se ghideaza angajatii?

Suntem buni pentru ca ne place ce facem, cu cine si pentru cine.

Cum ati promova presa online intr-o o campanie?

Touch screen-uri interactive in mall-uri, promoteri cu monitoare LCD in intersectii (simuland vanzatorii de ziare), headline-uri de genul “din cate click-uri dai pagina” “hartia de ziar e buna, dar cerneala lasa pete” “ziarele – o editie pe zi la 2 lei, presa online – o editie pe minut moka”

Care sunt metodele specifice agentiei “Speed Promotion” de a comunica eficient cu clientii?

Berile, party-urile, telefoanele noaptea tarziu samd stim ca nu ne apartin in exclusivitate noua (nici gandurile “frumoase” pe care creativii le adreseaza vineri seara clientului care tocmai mai vrea o “ultima” modificare) asa ca aici ne abtinem.

Ganditi-va ca aveti in fata un client important, ce strategii ati alege pentru a va “vinde” cat mai bine?

Nu credem in strategii de a ne vinde, cautam doar clienti care se potrivesc cu noi – clienti pentru care putem sa facem chestii misto care sa se vada in vanzari. Nu vopsim garduri aiurea si nici nu ne dam leoparzi cand nu e cazul – daca ne potrivim, daca exista chimie reciproca o facem, daca nu…. ramanem prieteni si gata.