Nissan a adus SUV-ului X-Trail un facelift, cu o infatisare mai moderna la exterior si materiale mai placute la interior, pe langa instrumentele de bord mai lizibile.
Modelul de test a fost un Nissan X-Trail in echiparea de top Elegance, cu motorizarea diesel de 2 litri 150 CP si transmisie manuala in 6 trepte, al carui pret ajunge la 34.000 euro cu TVA.

Faceliftul X-Trail merge bine, iar motorul diesel, acum Euro5, pare ca poate sa scoata un consum si mai mic, in afara orasului luand 6,2 litri la 100 km, iar in oras 8,6 litri.

Desi masina este mare iar motorul are putini cai putere SUV-ul se misca foarte bine la plecarile de pe loc. Acceleratia de la 0 la 100 km/h se face in 11,2 secunde, iar viteza maxima este de 190 km/h.

Cutia manuala a fost de asemenea revizuita pentru un mai bun compromis intre acceleratie, economie de carburant si emisii CO2 (168 grame).

Spre deosebire de vechiul X-Trail, faceliftul are un interior mai instarit, cu materiale si mai bune, mai placute.

X-Trail isi mentine avantajul spatiului, masina are foarte multe locuri de depozitare (un torpedou de 13,8 litri, buzunare in spatarul scaunelor fata, suport ochelari de soare, un compartiment pe bord pentru 7 CD-uri), iar in portbagaj gasim sub podeaua dubla un sertar incapator. Capacitatea de transport bagaje poate fi marita de la 603 litri la 1.773 litri prin rabatarea banchetei spate.

Un alt avantaj al lui X-Trail este vizibilitatea excelenta, datorita pozitiei in scaun, geamurilor mari, la care se adauga si o trapa electrica de 80 cm, cu deschidere completa, astfel imaginea de libertate devine completa.

Masina a inaintat foarte bine pe zapada in modul 4x4 fara sa alunece, cu toate ca avea anvelope all season japoneze, insa emotiile veneau daca apasam frana, lipsa pneurilor de iarna fiind evidenta. Sistemul All Mode 4x4-i distribuie cuplul in mode separat catre fiecare roata.

La capitolul siguranta, X-Trail vine dotat cu airbaguri frontale si laterale fata, tetiere active fata, precum si cu ABS, EBD si Brake Assist. Din lista de dotari nu lipsesc senzorii de parcare, de lumina si ploaie, tapiteria din piele, sistemul multimedia premium Bose, sistemul de navigatie cu ecran color cu functie touch-screen de 7 inch, asistenta la pornirea din rampa (USS) si la coborarea in panta (DDS).

Cel mai ieftin X-Trail cu motorul diesel de 150 CP, tractiune integrala si echiparea Confort are un pret de 28.900 euro cu TVA.

Mai multe informatii despre model sunt disponibile aici

Date tehnice: Nissan X-Trail facelift
Capacitate cilindrica (cmc) 1.995
Combustibil: motorina
Putere maxima (CP/rpm) 150/4.000
Cuplu maxim (Nm/rpm) 320/2.000
Cutie de viteze M6
Acceleratie 0-100 km/h (s) 11,2
Viteza maxima (km/h) 190
Consum urban/extra-urban/mediu: 6,4/5,5/7,8
Dimensiuni Lxlxh (mm) 4.635/1.790/1.700
Ampatament (mm): 2.630
Emisii de CO2 (g/km) 168
Capacitate portbagaj: 479-603 litri
Greutate kg: 1.605
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri