Noul showroom si service-ul Mini au necesitat o investitie de peste 250.000 de euro, pentru amenajarea spatiului si crearea stocului de dealer.

“Deschiderea centrului MINI din Pitesti vine intr-un moment oportun, vanzarile MINI in Romania pe primele 7 luni ale anului depasind cu peste 70% numarul de unitati livrate in perioada similara a anului trecut. Modelul MINI Countryman, lansat in 2010, a fost extrem bine primit de piata (35% din vanzarile marcii din acest an), iar portofoliul extins de modele va sustine dezvoltarea acestui brand in Romania”, a declarat Alexandru Manole, director vanzari al Motor AG.

Pana la finalul anului, compania estimeaza vanzari de 230 de unitati BMW si 15 unitati MINI. Motor AG vinde in judetele Arges, Olt, Valcea, Dolj. In prezent, la cele doua companii activeaza aproape 60 de persoane.

Citeste si:

Pentru anul 2012, Motor AG estimeaza o crestere a vanzarilor si a activitatii de service in cazul BMW cu peste 35%, in conditiile unei cresteri sustinute a pietei auto premium (300 unitati BMW). Pentru brand-ul MINI, compania se asteapta sa livreze 40 de unitati.

Cifra de afaceri (include vanzari auto, service, vanzare piese) pe anul 2010 a fost de aproape 12 mil. euro, iar in primele 8 luni ale anului 2011 aceasta s-a ridicat la 9,5 mil. euro, cu un forecast de 15 mil la finalul anului.