La opt luni de la lansarea europeana a lui Mercedes S-Klasse, vanzarile sedanului german au atins 50.000 de unitati, depasind cu mult modelele concurente. “Noul S-Klasse a fost primit formidabil pe toate pietele lumii iar varful nostru de gama si-a luat in primire pozitia de lider de clasa imediat dupa lansarea sa, din septembrie 2005”, a afirmat Klaus Maier, membru al Consiliului de Administratie la Mercedes si responsabil cu al biroului de vanzari si marketing.

“Inovatiile aduse de aceasta masina au ingenunchiat industria auto, fiind motivul principal pentru care S-Klasse si-a mentinut timp de decenii intregi pozitia in segmentul autoturismelor de lux”, a adaugat oficialul german. Inovatiile despre care vorbeste acesta sunt reprezentate de sistemele de siguranta Brake Assist Plus, Pre-Safe si pachetul NightVision.

Noul S-Klasse si-a inceput foarte bine cariera si pe piata de origine, in Germania. In primele cinci luni ale anului 2006, numarul celor care au ales modelul de top al celor de la Mercedes l-a depasit pe cel total al clientilor urmatoarelor doua modele din gama. Avansul pe care l-a luat S-Klasse se datoreaza mai ales lansarii sale pe piata din Statele Unite, unde a fost prezent incepand cu luna fabruarie.

Cea mai populara versiune a modelului este S 500, care a fost aleasa de mai mult de 40% din cumparatori de cand modelul a fost lansat.