"Incepand cu anul 2008, modelul care succede modelului Smart ForTwo va fi disponibil pe pietele americane in trei variante", a indicat DaimlerChrysler intr-un comunicat.
DaimlerChrysler a prezentat Smart ca fiind o berlina mica, economica, adaptata orasului, modelul urmand a fi "familiar strazilor din New York, Miami sau Seattle, asa cum este deja prezent pe strazile din Roma, Berlin sau Paris", a precizat DaimlerChrysler.
"Dupa succesul Smart ForTwo din Europa, unde a atras peste 750.000 de clienti si avand in vedere faptul ca in SUA a crescut cererea pentru autovehiculele economice, din cauza scumpirii benzinei, propunem noul model Smart pentru piata americana", a declarat directorul DaimlerChrysler, Dieter Zetsche.
Lansarea Smart in SUA este larg asteptata mai ales pentru a redresa situatia marcii. Divizia de automobile Smart se lupta sa supravietuiasca in cadrul grupului DaimlerChrysler AG.
Smart a intrerupt anul trecut productia automobilelor Smart Roadster si Roadster Coupe, ca parte a unui plan de restructurare a marcii, care nu a trecut niciodata pe profit, de la infiintarea sa.
Smart a renuntat, de asemenea, la planurile de construi o masina de teren, din clasa off-roader compact, urmand sa se concentreze pe productia modelului de clasa mini ForTwo si a masinii din clasa subcompacta ForFour. Dieter Zetsche a declarat intr-o conferinta de presa ca Smart a redus pierderile operationale in 2005, comparativ cu 2004 cand pierderile s-au cifrat la 600 de milioane euro.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: