“In acest an noi dorim sa atingem cel putin rezultatele de anul trecut cu un Rolls-Royce vandut. Target-ul pentru acest an este de 1-2 unitati. Rolls-Royce reprezinta o imagine, nu neaparat masina. Cine cumpara Rolls-Royce trebuie sa aiba un anumit statut social,” declara pentru Wall-Street Michael Schmidt, directorul general Automobile Bavaria

Automobile Bavaria estimeaza pentru acest an o crestere de 15%. Motivele cresterii de anul trecut pentru Automobile Bavaria au fost date de piata, de gama de modele si de consolidarea retelei de vanzari, adauga Michael Schmidt.

In opinia acestuia, atunci cand un client se decide sa cumpere de la o marca sau alta, totul pleaca de la emotia data de masina. Este important cu ce brand se indentifica el, cum e tratat de vanzator. Alt factor, deloc de neglijat, il reprezinta activitatile de post-vanzare. “De aceea lucram zilnic sa le imbunatatim; nu ezit sa fac investitii in privinta aceasta, mai ales in scolarizarea personalului si in dezvoltarea segmentului de piese de schimb,”adauga Schimdt.

La sfarsitul anului trecut personalul firmei Automobile Bavaria a depasit 250 de persoane. Odata inaugurarea noilor sedii din Bucuresti, pana la sfarsitul anului numarul de de persoane angajate va depasi 300. Importatorul german va inaugura in toamna noul Centru BMW din Baneasa care va avea in componenta trei showroom-uri pentru marcile Rolls-Royce, BMW si MINI cu modalitati de prezentare specifice fiecarui brand in parte.

Michael Schmidt apreciaza ca segmentul premium va creste constant in urmatorii cinci ani pentru ca asistam la o evolutie destul de evidenta de maturizare a pietei. Clientii care s-au orientat pana acum catre masini accesibile la pret au o evolutie pozitiva in venituri si, automat, se vor indrepta spre clasa premium.  

Citeste si:

Marca BMW a inregistrat o crestere spectaculoasa a vanzarilor, fiind unul dintre liderii segmentului premium. Cel mai bine vandut produs BMW a ramas si in primul semestru al anului modelul de teren X3 care a demonstrat ca a ramas in topul preferintelor clientilor, astfel in primele 6 luni ale anului s-au vandut 173 unitati.

Care sunt clientii potentiali pentru Rolls Royce?

Segmentul de clienti careia i se adreseaza Rolls Royce este foarte restrans in Romania. Clientii romani de Rolls Royce se pot caracteriza astfel: sunt oameni de afaceri care doresc sa-si exprime statutul social, succesul in cariera si in viata. Aparitia acestui segment este o dovada a normalizarii structurii sociale acestui segment in Romania.

Clientii potentiali de Rolls-Royce aleg aceasta masina deoarece Rolls Royce reuseste sa comunice un standard ridicat de viata punand accent pe unicitate (clientul isi personalizeaza masina la fabrica din Marea Britanie de aceea nu exista doua RR la fel ), diferentiere si specializare (raspunde cel mai bine unei anumite nevoi - clasic si in acelasi timp modern). 50% din clientii de Rolls Royce isi conduc masina singuri.

Majoritatea clientilor Rolls-Royce sunt oameni de afaceri care au atins un nivel de succes in cariera si viata si doresc sa il faca cunoscut. Acestia doresc o masina care sa imbine clasicul cu modernul, o masina impunatoare care se potriveste cu personalitatea si modul lor de viata.