Hyundai i20 Active vine cu motorizarea pe benzina in trei cilindri de 1 litru turbo 100 CP. Proiectata pentru piata europeana, la Centrul Tehnic Hyundai Motor din Germania, aceasta varianta de motorizare este prima dintr-o noua generatie de propulsoare de mici dimensiuni, cu turbo compresor, care dispune de un sistem nou de racire.

Hyundai i20 Active

Fata de i20, modelul are garda la sol mai inalta cu 2 cm, are alte setari la suspensie, iar pozitia la volan este putin diferita.

”Noul i20 Active contribuie la dezvoltarea ofertei de modele Hyundai pe piata din Romania. Odata cu aceasta lansare, un nou propulsor de 1,0 litri turbo este introdus in familia i20, sporind eficienta si atractivitatea gamei”, a declarat Teodor Brusalis, director executiv al Hyundai Auto Romania.

Hyundai i20 Active

Pe lista de dotari sunt sistemul de asistenta la pornirea in rampa (HAC), sistemul de monitorizare a presiunii in anvelope (TPMS), faruri cu functie de iluminare in viraje, sistem de avertizare la franare de urgenta, senzori de parcare cu spatele si sistemul de management al stabilitatii vehiculului (VSM). Tehnologia standard include sistemul de sase airbaguri - doua frontale, doua laterale si doua cortina, care asigura protectia de jur imprejurul habitaclului - inchidere centralizata cu telecomanda, dar si computer de bord.