Hyundai a imbunatatit modelul i20, versiunile in cinci usi si Active dispun de un design actualizat, precum si de dotari de siguranta Hyundai SmartSense.

Modelele beneficiaza de transmisia cu dublu ambreiaj in sapte trepte (7 DCT) pentru un confort optim la volan, precum si de sistemul Idle Stop and Go (ISG), care contribuie la reducerea emisiilor de CO2.

“i20 este unul dintre cele mai bine vandute modele ale noastre din Europa in ultima decada. Prin actualizarea designului, nivelului de siguranta, precum si a gamei de motorizari, continuam sa ne adaptam asteptarilor consumatorilor nostri, pentru a ne asigura succesul in segment”, a declarat Andreas-Christoph Hofmann, Vice Presedinte Marketing & Produs Hyundai Motor Europa.

Liniile elegante subliniaza exteriorul rafinat. Pentru sporirea atractivitatii versiunii in cinci usi, barele de protectie fata / spate si blocurile optice spate au fost redesenate. Noua forma a hayonului integreaza placa cu numarul autovehiculului. Plafonul in doua tonuri ofera optiuni suplimentare de personalizare. Clientii pot alege dintr-o gama de 10 nuante de caroserie: Tomato Red, Champion Blue si Clean Slate, care se alatura culorilor existente Passion Red, Aqua Sparkling, Cashmere Brown, Sleek Silver, Stardust, Polar White si Phantom Black.

Cu un habitaclu spatios si confortabil, i20 ofera si un portbagaj cu o capacitate substantiala de 326 litri (VDA). Noul interior „Blue” propune o insertie de culoare albastra care traverseaza plansa de bord si accentueaza manerele portierelor. „Red Point” si „Blue Point” ofera posibilitatea clientilor de a personaliza habitaclul cu accente rosii sau albastre. i20 ofera in continuare, ca alternativa, cele doua interioare „Black” si „Greyish Blue”.

Pentru fiecare model i20, clientii pot opta intre patru sisteme audio. In plus fata de sistemul audio cu ecran de 3,8 inch, Hyundai ofera un nou ecran monocrom de 5 inch. Noul display audio de 7 inch ofera o conectivitate rapida: clientii pot sincroniza continutul telefonului mobil, utilizand Apple CarPlay / Android Auto sau pot utiliza sistemul de navigatie al telefonului. Sistemul de infotainment cu ecran de 7 inch, care integreaza functiile de navigatie, media si conectivitate, suporta atat Apple CarPlay, Android Auto, cat si Live Services.

Motorizari pentru noul Hyundai i20

- Kappa 1 litru T-GDI (disponibil pe intreaga gama i20) in doua variante: 74 kW/100 CP - cu transmisie manuala in cinci trepte si 88 kW/120 CP - cu o cutie manuala in sase trepte; ca alternativa, ambele pot fi asociate transmisiei cu dublu ambreiaj in sapte trepte – o premiera Hyundai pentru gama i20;
- Kappa 1.2 litri (disponibil pe versiunile in cinci usi si Coupe in trei usi) - 55 kW/75 CP sau 62 kW/84 CP, ambele asociate cutiei manuale in cinci trepte;
- Kappa 1.4 litri (disponibil pe i20 Active) care dezvolta 74 kW/100 CP si este asociat unei cutii manuale in sase trepte.

Sistemul Idle Stop and Go (ISG), o dotare standard pe gama i20, contribuie la reducerea consumului de carburant, a emisiilor de CO2. Motorul 1.0 T-GDI este echipat cu un filtru de particule incorporat, care contribuie la imbunatatirea performantelor ecologice. Gama de motorizari i20 raspunde reglementarilor Euro 6d temp.

Dotari Hyundai i20

Pentru a raspunde standardelor europene, noul i20 este dotat cu cele mai recente sisteme de siguranta activa si asistenta la condus Hyundai SmartSense. Printre acestea se numara: sistemul de avertizare la parasirea benzii de rulare (LDWS), sistemul de asistenta la mentinerea benzii de rulare (LKA), sistemul de asistenta la coliziune frontala (FCA), sistemul de avertizare a conducatorului auto (DAW) si sistemul de asistenta pentru faza lunga (HBA).

i20 poate fi echipat cu sistem de avertizare la parasirea benzii de rulare. LDWS avertizeaza conducatorul auto printr-un semnal vizual dublat de unul sonor, in cazul in care directia de rulare este schimbata fara semnalizare. Sistemul avertizeaza vizual si sonor la miscari nesigure la o viteza de peste 60km/h, corectand proactiv pozitia volanului, pentru a mentine autovehiculul pe banda de rulare.

FCA reprezinta o dotare optionala pentru i20. Este un sistem avansat de siguranta activa care alerteaza conducatorul auto in caz de urgenta si franeaza autonom daca este necesar. Cu ajutorul senzorilor radar si a camerei frontale, sistemul de asistenta la coliziune frontala (FCA) cu detectare pietoni avertizeaza vizual si acustic conducatorul auto, aplicand automat o forta de franare a carei intensitate creste treptat, pentru a evita riscul unui accident sau pentru a reduce daunele atunci cand o coliziune este inevitabila.

Permite monitorizarea constanta a stilului de condus, cu scopul de a detecta orice deviatie neobisnuita a directiei sau alte semne de oboseala. Cu ajutorul DAW sunt analizate diverse semnale ale autovehiculului, precum unghiul de virare, cuplul la volan, pozitia vehiculului pe banda de rulare sau timpul de condus.

In momentul in care modul auto este selectat, sistemul HBA detecteaza noaptea vehiculele care se deplaseaza atat din sensul opus, cat si pe cele care au aceeasi directie de deplasare, comutand astfel de pe faza lunga pe cea scurta, in cazul in care conditiile de drum o impun. Atunci cand nu detecteaza alte vehicule in apropiere, sistemul reactiveaza automat faza lunga, pentru vizibilitate maxima. Modelele i20 beneficiaza de cinci ani garantie fara limita de kilometri, cinci ani asistenta rutiera si cinci ani de verificari periodice.

Hyundai Auto Romania, parte a Grupului Tiriac, este reprezentantul marcii Hyundai in Romania din anul 1994 si aduce pe piata nationala 11 modele Hyundai, atat din gama autoturismelor, cat si din cea a autovehiculelor comerciale. Fondata in 1967, Hyundai Motor Company s-a transformat in Hyundai-Kia Automotive Group, care este cotat drept al cincilea producator auto la nivel mondial incepand din anul 2007.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri