CNADNR, companie-mamut cu sapte directii regionale aflata in subordinea Ministerului Transporturilor, se ocupa in prezent atat de organizarea de licitatii pentru marile proiecte de infrastructura, cat si de activitatea de reparatii, mentenanta si lucrari de deszapezire pe drumurile nationale si judetene.

”Una dintre entitati se va ocupa strict de zona de investitii si autostrazi, iar cealalta de reparatii si mentenanta. Cele doua companii vor avea directori separati. Decizia va fi luata in acest an prin Hotarare de Guvern, la care lucram in prezent”, a spus Costescu.

Deocamdata nu este clar ce poztie ii va fi rezervata lui Catalin Homor, actualul director general al CNADNR.

Citeste si:

Compania a inceput in aceasta luna o ampla restructurare a activitatii, iar un prim pas a vizat reducerea functiilor de conducere, astfel ca din 110 posturi de sefi la nivel central au fost eliminate sapte, iar in teritoriu alte 61.

Decizia a fost luata in contextul in care, la inceputul lunii aprilie, membrii ”Initiativei pentru Restructurarea si Reprofesionalizarea CNADNR”, care include persoane controversate din companie, au acuzat conducerea companiei de lipsa de eficienta.

Sursa foto: Gajus/Shutterstock