Patronatul Comerciantilor si Distribuitorilor de Piese Auto a acuzat ca agresiva, vineri, intr-o conferinta de presa, reclama grupului Dacia Renault, care prezinta un distribuitor care isi trateaza dispretuitor clientii care solicita produse cu holograma producatorului auto.

"Reclama induce in eroare cumparatorul prin faptul ca sugereaza ca doar piesele cu logo-ul fabricii ar fi in legalitate", a declarat presedintele patronatului, Ion Glisca. El a precizat ca a obtinut semnatura a 522 de firme si urmeaza sa inainteze o plangere catre Consiliul Concurentei.

"Prin reclama agresiva, incearca sa ne elimine de pe piata", a explicat Glisca motivele care l-au determinat sa acuze Dacia Renault.

Posesorul de Dacia are o putere de cumparare scazuta si se orienteaza catre produse mai ieftine, care nu sunt produse de Dacia, insa ele beneficiaza de aceleasi omologari si certificari facute de Registrul Auto Roman (RAR), potrivit lui Glisca.

Pe piata pieselor auto exista piesele constructorului de autoturisme, prezentate in ambalaje distincte cu logo-ul marcii autoturismului si comercializate prin reteaua de magazine si service a constructorulu, precum si piese produse sau importate de firme mici si mijlocii, si omologate de RAR.

Citeste si:

Dacia: "Spotul nostru nu este indreptat impotriva micilor producatori de piese auto"

Spotul publicitar al Dacia Renault, descris de Patronatul Comerciantilor si Distribuitorilor de Piese Auto ca afisand rea-intentie fata de micii producatori de piese auto, nu face deloc referire la aceasta categorie profesionala, au declarat pentru NewsIn, reprezentantii companiei.

"In spotul sau publicitar, Dacia nu a afirmat faptul ca numai piesele sale auto ar fi piese de calitate", a declarat, vineri, pentru NewsIn, directorul pentru piese de schimb si servicii al Dacia, Sorin Ticlette. "Mesajul acestui spot este: "Feriti-va de contrafaceri. Dacia garanteaza pentru calitatea pieselor sale". Prin urmare, Dacia nu poate fi acuzata de inducerea in eroare a clientilor", a mai spus Ticlette.

"Faptul ca acest spot este considerat agresiv sau ca ar prejudicia interesele micilor producatori si importatori este un argument care nu poate fi acceptat, in conditiile in care nici o secventa a acestui spot nu face referire la aceste categorii profesionale", a adaugat Sorin Ticlette.