In august 2003, DaimlerChrysler a ajuns la o intelegere cu o parte din actionarii sai americani, potrivit careia a acceptat sa le plateasca acestora daune de circa 275 milioane euro, in urma unui proces in care actionarii respectivi acuzau faptul ca, in 1998, Daimler Benz a preluat prin absorbtie compania Chrysler, afacerea nefiind o fuziune intre parteneri egali, asa cum pretinsese compania la acea data. Preluarea Chrysler de catre Daimler Benz a condus la crearea DaimlerChrysler, al cincilea producator de masini al lumii.

DaimlerChrysler a anuntat, in 2003, ca societatile de asigurari partenere ale grupului vor acoperi pana la 200 milioane euro din costurile daunelor platite de companie actionarilor sai americani.

Cu putin inaintea sfarsitului anului trecut, DaimlerChrysler a ajuns la o intelegere cu asiguratorii sai, prin care acestia urmeaza sa acopere 168 de milioane de euro din cei 275 de milioane pe care compania i-a platit in urma procesului mentionat. Printre companiile de asigurari partenere ale DaimlerChrysler, care au semnat aceasta intelegere, se numara firmele americane ACE si AIG.

Potrivit Reuters, care citeaza editia germana a Financial Times, AIG urmeaza sa plateasca DaimlerChrysler 25 milioane euro, iar intelegerea din decembrie cu ACE inseamna ca DaimlerChrysler si-a recuperat deja o buna parte din suma platita actionarilor sai americani. DaimlerChrysler a produs, in 2005, 4,81 milioane de automobile si are peste 350.000 de angajati pe plan mondial.