Daewoo Craiova a vandut anul trecut in tara peste 23.000 de masini, cu 13% peste rezultatele din 2005 cand vanzarile au depasit cu putin 20.500 de unitati, au spus reprezentantii companiei.
Producatorul craiovean a vandut 23.186 de masini pe piata romaneasca si alte 594 la export. pe pietele din jur, cum ar fi Bulgaria sau Slovenia. in total, Daewoo Craiova a vandut 23.780 de masini anul trecut, iar Matiz a fost cel mai cautat model, cu peste jumatate din totalul vanzarilor.

In primele sase luni ale acestui an Daewoo a vandut in jur de 9.500 de unitati (medie lunara de 1.500 de masini), in timp ce in al doilea semestru vanzarile s-au apropiat de 14.000 de unitati, ceea ce corespunde unei medii lunare de peste 2.300 de unitati, informeaza NewsIn.

"Putem spune ca realizarile sunt bune, deoarece la inceputul anului 2006 estimam vanzari de 24.000 - 24.500 de masini. A fost efectul refacerii increderii pietei in marca Daewoo si a temperarii zvonurilor care dadeau ca sigura inchiderea uzinei", a spus directorul de comunicare al Daewoo Craiova, Valeriu Garlea.

Declinul vanzarilor Daewoo a inceput din a doua parte a lui 2005. Daca in primele sase luni ale lui 2005 s-au vandut in medie peste 2.100 de unitati lunar, in al doilea semestru media lunara a scazut la sub 1.300 de unitati.In toamna anului trecut statul roman a redevenit proprietarul uzinei de la Craiova, iar in acest an se va incheia procesul de privatizare.

Conform statisticilor Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile din Romania (APIA), dupa primele unsprezece luni din 2006, Daewoo avea o cota de 8,1% pe piata vanzarilor de automobile noi, fiind devansata doar de Dacia.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri