Porsche Romania, importatorul marcilor Audi, Porsche, SEAT, Skoda, Volkswagen si Volkswagen Autovehicule Comerciale anunta o serie de schimbari in top management, menite sa anticipeze si sa dinamizeze dezvoltarea companiei in urmatorii ani.

Astfel, alaturi de Dana Cortina, director general al Porsche Romania, cu responsabilitati directe in dezvoltarea retelei de dealeri proprii, vine la conducerea companiei Alin Tapalaga, cu atributiuni in functiune de la 1 ianuarie 2007. Pozitia ramasa vacanta la conducerea marcii Skoda a fost atribuita lui Vlad Rusu, responsabil anterior de vanzarile Skoda in cadrul dealerului propriu al Porsche Romania, Porsche Bucuresti Aviatiei.

Alin Tapalaga paraseste functia de brand manager Skoda dupa ce, timp de cinci ani de zile a construit nu numai o retea de distributie puternica, ci si o marca-etalon in Romania. In acesti cinci ani, Skoda a avut un traseu ascendent constant, in timp ce marcile cu care este comparata de catre public au oscilat. “Ce am invatat, privind in urma? Ca este relativ simplu sa ajungi in frunte, dar este mai greu sa te mentii. Singura solutie a fost sa ne consolidam in continuare infrastructura si serviciile, astfel incat clientul sa cumpere si a doua masina de la noi. Nefiind adeptii politicii de vanzari spectaculoase care dau rezultate pe termen scurt, sunt convins ca marca se va concentra in continuare asupra retelei de dealeri si a serviciilor de calitate oferite de acestia. In paralel, va beneficia de sprijinul producatorului prin modele realizate conform cerintelor pietei, oferite intr-un ritm din ce in ce mai alert si sustinut”.

Cu o vechime de 7 ani in companie, Vlad Rusu a reusit sa demonstreze ca este pregatit sa preia destinele celei mai bine vandute marci de import. Referitor la planurile de viitor ale marcii, Vlad Rusu spune ca “Politica marcii poate fi anticipata privind in trecut”. In general, tendinta pietei romanesti a fost sa se vanda mult, datorita conjuncturii, indiferent de urmari. Skoda, in schimb, a preferat sa puna accentul pe serviciile post-vanzare si pe o “vanzare controlata”, a carei infrastructura sa creasca in acelasi ritm cu piata. “Drept comparatie as putea spune ca am construit autostrada odata cu cresterea traficului, nu cand deja era aglomerat”, explica Vlad Rusu.