Auto Italia, importatorul marcilor Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Maserati si Ssangyong, a vandut, in primele doua luni, peste 1.400 de automobile, in crestere cu 58% fata de intervalul similar din 2006, pe fondul dublarii vanzarilor de utilitare Fiat, potrivit datelor remise agentiei NewsIn.

In primele doua luni, importatorul a vandut 1.436 de vehicule, in crestere cu 58% fata de cele 905 comercializate in ianuarie si februarie 2006. Auto Italia a vandut, in total, luna trecuta 814 automobile, in crestere cu 77% fata de cele 460 comercializate in luna similara a anului trecut.

Dintre cele 814, jumatate au fost masini Fiat, 408 unitati, cu 70% mai mult decat in februarie 2006. Cele mai vandute modele Fiat au fost Albea, cu 155 de unitati si Grande Punto cu 90 de unitati.

Cea mai mare crestere s-a inregistrat la vanzarile de vehicule comerciale Fiat, vanzari care aproape s-au dublat, pana la 358 de unitati luna trecuta.

Vanzarile la marca Alfa Romeo au crescut, in februarie, la 21 de unitati, de la 16 cat au fost vandute in luna corespunzatoare a anului trecut. La Ssangyong, vanzarile au scazut de la 24, la 23 de unitati, iar la marca Lancia s-au vandut trei masini.

Urmatorul model pe care grupul il lanseaza in tara este automobilul de teren Ssangyong Actyon. Tot in acest an, gamei de autoturisme Fiat i se vor adauga doua noi modele: Bravo si Linea.

Anul trecut, Auto Italia a vandut 10.452 de autovehicule, cu 51% peste cele 6.900 comercializate in 2005. Cel mai vandut model a fost Fiat Albea cu 3.403 unitati vandute, iar la vehicule comerciale, Fiat Doblo Cargo a fost cel mai vandut model, cu 1.826 de unitati. In 2007, grupul si-a propus sa vanda cu 20% mai multe masini.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri