Sergio Marchionne, reprezentantul Fiat, a declarat intr-un interviu acordat revistei germane Auto Motor und Sport, ca marcile Alfa Romeo si Lancia vor deveni profitabile in anul 2010.
Alfa Romeo si Lancia au nevoie de sprijinul Fiat pentru a putea iesi din situatia de deficit, sustine publicatia franceza La Tribune. Cu un volum de vanzari de 300 000 de vehicule, cele doua marci vor fi profitabile in anul 2010. Revenirea pe piata americana a modelului Alfa Romeo, prevazuta pentru anul 2009, reprezinta pentru contructorul de masini Fiat un pas important.

“Chiar daca la inceput vor fi investite sume mari de bani, este important ca cele doua modele sa revina pe piata. Obiectivul urmarit pe term lung este de a vinde acelasi numar de masini Alfa Romeo in Statele Unite, cat vinde astazi BMW”, explica Sergio Marchionne.

BMW a reusit sa vanda anul trecut in Statele Unite un numar de 313.603 de vehicule, ceea ce a insemnat o crestere a vanzarilor cu 3%.

Pe primul trimestru al anului 2007 vanzarile Fiat au crescut cu aproape 10% pe piata europeana, datorita modelelor Grande Punto si Panda. Dupa numai primele trei luni ale anului, producatorul italian
imparte locul cinci pe piata, alaturi de Renault, cu o cota de 8,3%.

Grupul Fiat, care cuprinde marcile Fiat, Alfa Romeo si Lancia a inregistrat o crestere a vanzarilor de 6,4% pe primul trimestru al anului 2007 fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri