Vanzarile pentru marca de baza BMW au urcat cu 5,8%, pana la 108.488 unitati, in timp ce livrarile de masini Mini au crescut cu putin peste 14%, pana la 19.864 automobile, aducand vanzarile acestui model retro la peste un milion din 2001, cand a fost lansat.

Livrarile de masini BMW, Mini si Rolls-Royce au urcat, in primele cinci luni ale anului, cu 2,1%, pana la 580.043 unitati. Directorul general de la BMW, Norbert Reithofer a estimat ca vanzarile totale ale grupului vor creste cu aproape 10% in 2007, pana la aproximativ 1,4 milioane de vehicule, deoarece toate cele trei marci aduc vanzari record.

Relansarea modelului de teren X5, precum si a versiunilor cabrio si coupe din seria 3 ar trebui sa sustina cresterea in acest an, au mai spus reprezentantii BMW.

Citeste si:

BMW has also refreshed the 1 Series compact and 5 seriesfull-sized models in March and rolled out a 3-door version ofthe 1 Series last month. "Cererea pentru acestea este peste asteptari", a anuntat compania, spunand ca livrarile modelului coupe din serie 3 au crescut de patru ori iar pentru versiunea cabrio s-au dublat.

Pe de alta parte, rivalul de mai mici dimensiuni Audi a anuntat, la inceputul acestei saptamani, o crestere de 10% a livrarilor, pana la 87.000 de unitati, in conditiile in care marca premium a VW si-a mentinut cresterea medie lunara la aproape 10% in acest an datorita cererii pentru noul model sport Q7. Grupul Mercedes, care va deveni principala divizie auto a grupului DaimlerChrysler, dupa ce acesta va vinde filiala americana Chrysler, a inregistrat o crestere mai lenta a vanzarilor, cu 2,9% luna trecuta, pana la 116.000 unitati.

Scaderea vanzarilor, la inceputul acestui an, pentru filiala de masini Smart, inainte de schimbarea modelului, a determinat o diminuare a livrarilor grupului cu 1,6%, pana la 500.500 unitati in primele cinci luni.