Toyota Motor Corp. a anuntat companiile producatoare de piese de schimb pentru automobile ca planuieste majorarea productiei pana la peste zece milioane unitati in 2008, in crestere cu 6% fata de anul curent, scrie cotidianul nipon Nikkei, citat de NewsIn.
In afara de Statele Unite ale Americii, Toyota se asteapta la cresterea vanzarilor si pe pietele emergente, precum China, avand in vedere trendul ascendent pe care se situeaza cererea pentru automobilele cu un consum eficient de combustibil si amprenta minima asupra mediului.

Vanzarile Toyota au permis grupului, din care mai fac parte companiile Daihatsu Motor si producatorul de camioane Hino Motors Ltd., sa depaseasca, in 2006, liderul pietei, General Motors, care s-a mentinut la sefia clasamentului mondial al producatorilor de automobile timp de 75 de ani.

Toyota a vandut in 2006 cu 128.000 de automobile mai mult decat gigantul din Detroit, grav afectat de probleme financiare, conform datelor publicate de Automotive News Data Center.

Principalul producator nipon de automobile planuieste sa fabrice 10,4 milioane unitati in 2008, aceasta cifra referindu-se la productia intregului grup, in crestere fata de cele 9,74 milioane unitati planificate pentru anul curent.

Toyota, a carei valoare pe piata se ridica la 215 miliarde dolari, depasind de zece ori capitalizarea celui mai apropiat rival, grupul General Motors, a reiterat obiectivele anuale de profit operational si profit net, de 2,25 mii de miliarde, respectiv 1,65 mii de miliarde yeni, pentru anul fiscal curent.

Grupul nipon se indreapta catre al saptelea an consecutiv de castiguri record, pe fondul extinderii puternice pe pietele in curs de dezvoltare precum China si Rusia.

Toyota castiga cota de piata si in alte regiuni, precum America de Nord si Europa prin modelul hibrid Prius, modelul RAV4 precum si alte masini cu consum eficient de combustibil.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri