In afara de Statele Unite ale Americii, Toyota se asteapta la cresterea vanzarilor si pe pietele emergente, precum China, avand in vedere trendul ascendent pe care se situeaza cererea pentru automobilele cu un consum eficient de combustibil si amprenta minima asupra mediului.

Vanzarile Toyota au permis grupului, din care mai fac parte companiile Daihatsu Motor si producatorul de camioane Hino Motors Ltd., sa depaseasca, in 2006, liderul pietei, General Motors, care s-a mentinut la sefia clasamentului mondial al producatorilor de automobile timp de 75 de ani.

Toyota a vandut in 2006 cu 128.000 de automobile mai mult decat gigantul din Detroit, grav afectat de probleme financiare, conform datelor publicate de Automotive News Data Center.

Principalul producator nipon de automobile planuieste sa fabrice 10,4 milioane unitati in 2008, aceasta cifra referindu-se la productia intregului grup, in crestere fata de cele 9,74 milioane unitati planificate pentru anul curent.

Citeste si:

Toyota, a carei valoare pe piata se ridica la 215 miliarde dolari, depasind de zece ori capitalizarea celui mai apropiat rival, grupul General Motors, a reiterat obiectivele anuale de profit operational si profit net, de 2,25 mii de miliarde, respectiv 1,65 mii de miliarde yeni, pentru anul fiscal curent.

Grupul nipon se indreapta catre al saptelea an consecutiv de castiguri record, pe fondul extinderii puternice pe pietele in curs de dezvoltare precum China si Rusia.

Toyota castiga cota de piata si in alte regiuni, precum America de Nord si Europa prin modelul hibrid Prius, modelul RAV4 precum si alte masini cu consum eficient de combustibil.