Ghosn a mai spus ca pana in prezent conducerea companiei s-a concentrat asupra problemelor legate de costuri, de eficienta si de un management bun al operatiunilor internationale, potrivit NewsIn.
"Consideram totusi ca planul nostru de imbunatatire a profitabilitatii nu va atinge maximul la sfarsitul sau, in 2009, ci in 2010 cand vom castiga ca urmare a impactului relansarii modelului Megane", a mai spus Ghosn.
Ghosn a repetat ca Renault nu poate lua acum in considerare revenirea in piata Statelor Unite ale Americii, deoarece este ocupat cu alte proiecte, cum ar fi expansiunea in Rusia si noile fabrici din India si Maroc.
"Trebuie sa asteptam pana cand toate proiectele mari la care lucram vor fi ajuns la maturitate. In ziua in care vom merge in piata americana, va trebui ca toate echipele si toate resursele noastre sa fie dedicate acestui pas", a spus directorul executiv al Renault.
Ghosn a mai spus ca reluarea negocierilor pentru fuziune cu General Motors nu este in agenda.
"Pe termen lung insa, strategia nu poate fi respinsa. Daca stii cum sa faci sa functioneze o alianta cum este Renault-Nissan, vei stii cum sa conduci si o alianta intre Renault-Nissan si un al treilea partener. Astazi insa conditiile nu sunt intrunite", a mai declarat Ghosn pentru Le Figaro, scrie Reuters.
Renault are o detinere de 44% la compania Nissan, iar Carlos Ghosn este si directorul executiv al producatorului japonez de automobile. Cele doua companii au purtat pentru putin timp negocieri referitoare la o eventuala fuziune cu General Motors in 2006.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: