Clubman va fi cu 24 de centimetri mai lung, iar clientii vor plati 100 de euro pentru fiecare centimetru aditional, modelul fiind in medie cu 2000 de euro mai scump decat varianta in 3 usi. Varianta de top Clubman S va avea un pret de catalog de 25.320 de euro cu TVA, iar cel mai accesibil va fi modelul cu motor pe benzina de 120 de cai, cotat la 21.158 de euro cu TVA. Pentru cei care urasc drumurile la pompa si au preocupari ecologiste exista si o motorizare economica diesel, cu un consum de 4,1 litri la suta de kilometri, mai scumpa cu 1.800 de euro decat modelul de baza,

Caracterul practic al noului model se vede din marirea ampatamentului cu 8 centimetri, redimensionare ce s-ar traduce intr-un spatiu in habitaclu mai generos, in special pentru locurile din spate. Pentru accesul la locurile din spate inginerii germani au optat pentru amplasarea pe partea dreapta a unei usi aditionale, care se deschide in oglinda, fata de usa pasagerului.

In spate, locul hayonului a fost luat de doua usi simetrice ce faciliteaza accesul la compartimentul de bagaje. Portbagajul are un volum de 260 de litri, in configuratia cu bancheta nerabatata, si ajunge pana la 930 de litri, daca se renunta la locurile din spate.

Citeste si:

Prezentat in premiera nationala la SIAB in luna octombrie, modelul a fost lansat oficial in Romania, cu cateva zile inainte de celelalte piete euopene . “Lansarea Mini Clubman, a costat aproximativ 16.000 de euro si va fi urmata de o mini-campanie de anuntare disponibilitate model de aproximativ aceeasi valoare”, a declarat pentru Wall-Street Nina Velterean, Marketing Manager BMW Group Romania.

BMW Group asteapta sa vanda in acest an 160 de modele Mini si isi propun ca pentru anul viitor volumul sa creasca cu 25%. Volumul la care grupul spera sa ajunga la sfarsitul anului este de 2000 de unitati in crestere cu 10% fata de anul trecut.

Mini a ajuns in patrimoniul BMW in anul 2000, atunci cand germanii au preluat brandul britanic de la Rover. Prima versiune de caroserie a fost cea hatchback in trei usi, dupa care a urmat cabrioletul in doua usi, iar acum a aparut versiunea moderna a lui Traveller. BMW nu si-a numit astfel acest model, pentru ca in momentul achizitiei nu au cumparat si drepturile pentru acest nume. Planurile germanilor cu marca britanica includ introducerea unei versiuni cu valente off-road, derivata din nou lansatul model.