Vanzarile Porsche Romania au crescut anul trecut cu 35%, pana la aproape 59.000 unitati, pe fondul relaxarii economice si a accesului mai facil la credite, precum si ca urmare a cresterii pietei auto romanesti in ansamblul ei, au declarat, potrivit NewsIn, oficialii Porsche Romania.
Porsche Romania, importatorul marcilor Volkswagen, Audi, Seat, Skoda si Porsche, a vandut anul trecut 58.790 de vehicule, inclusiv vehiculele comerciale Volkswagen, ceea ce reprezinta o crestere de 35% fata de cele 43.541 vehicule comercializate de companie in 2006.

Cea mai mare crestere a vanzarilor a inregistrat-o marca Porsche cu 148 de modele comercializate anul trecut si cu 68% mai mult decat in 2006. Vanzarile marcii Volkswagen au crescut cu 51%, pana la 22.090 unitati, iar vanzarile marcii premium Audi au crescut cu 42%, pana la 2.656 masini. Pe locul patru, din punct de vedere al cresterii, s-a clasat divizia de vehicule comerciale a Volkswagen, cu o crestere de 36%, pana la 4.125 unitati. Pe locul cinci s-a situat marca Seat, care a inregistrat o crestere de 27% (4.917 unitati), urmata, pe locul sase, de marca Skoda, ale carei vanzari au urcat cu 21%, echivalentul a 24.854 unitati.

Din punct de vedere al volumelor, Volkswagen a fost cea mai vanduta marca din grupul Posrche Romania, urmata de Skoda, Seat, Volkswagen Comerciale, Audi si Porsche.

Grupul Porsche Romania, prin cele sase marci pe care le reprezinta la noi in tara si prin cele aproape 59.000 de vehicule comercializate in 2007, este importatorul auto cu cele mai mari vanzari din Romania.

Importatorul a vandut anul in 2006 putin peste 43.500 de automobile, cu 34% mai mult decat in 2005, cand a comercializat 32.450 de unitati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri