General Motors Corp a anuntat ca, in 2007, vanzarile au atins 9,37 milioane unitati, impartind prima pozitie a clasamentului celor mai mari constructori de automobile cu firma concurenta Toyota Motor Corp, pentru prima oara in ultimii 76 de ani, relateaza Reuters.
General Motors a anuntat ca vanzarile la nivel mondial au urcat in 2007 cu 3% fata de anul anterior, sustinute de o crestere puternica in regiunile din afara Americii de Nord.

Producatorul de autoturisme a raportat vanzari de 9.369.524 vehicule in 2007, in timp ce Toyota a publicat saptamana trecuta vanzari de 9,37 milioane unitati si a anuntat ca datele exacte vor fi disponibile pana la sfarsitul lunii.

"Remiza" vine intr-un moment in care Toyota s-a dezvoltat in Statele Unite, cea mai mare piata de desfacere pentru autoturisme, in timp ce vanzarile pe plan intern ale General Motors au scazut. Insa compania americana si-a majorat cota de piata in afara Statelor Unite, unde au fost vandute 59% dintre autoturisme.

Din 1998, vanzarile General Motors au urcat cu o rata anuala de aproximativ 1,5%, in timp ce cresterea vanzarilor Toyota a fost de cinci ori mai rapida.

Vanzarile General Motors in America de Nord, cea mai mare piata, au scazut cu 6,1% in 2007. Vanzarile in Asia Pacifica au urcat cu 15,1%, sustinute de China, in timp ce vanzarile in America Latina, Africa si Orientul Mijlociu au crescut cu 19,4%, sustinute de Brazilia. In Europa, vanzarile au crescut cu 8,9%.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri