Constructorul american de automobile General Motors a publicat marti o pierdere neta de 38,7 miliarde dolari in 2007, suma ce reflecta nivelul urias al provizioanelor inscrise de companie in cel de-al treilea trimestru pentru a ajusta valoarea averilor fiscale, scrie AFP, citat de NewsIn.
In anul precedent, pierderea neta a grupului s-a ridicat la 2 miliarde dolari.

In al patrulea trimestru din 2007, General Motors a anuntat o pierdere neta de 722 milioane dolari, fata de profitul net de 950 milioane dolari inregistrat in aceeasi perioada din 2006, potrivit rezultatelor preliminare publicate de grup.

Constructorul de automobile cu sediul in Detroit prefera sa publice in avans rezultatele ajustate la costurile exceptionale, cum ar fi provizioanele de 38,3 miliarde dolari din al treilea trimestru al anului 2007.

Rezultatele ce exclud cheltuielile exceptionale s-au ridicat in 2007 la 23 milioane dolari, comparativ cu un castig de 2,2 miliarde in anul anterior. In cel de-al patrulea trimestru din 2007, General Motors a afisat un profit de 46 milioane dolari, fata de 180 milioane dolari in aceeasi perioada a lui 2006.

Rezultatele pe actiune, masura cheie pentru analisti, depasesc cu mult estimarile facute de analisti.

In 2007, General Motors a anuntat o pierdere excluzand cheltuielile exceptionale de 4 centi/actiune, fata de 95 centi/actiune cat estimau analistii. In cel de-al patreulea trimestru, compania a afitat un profit de 8 centi/actiune, comparativ cu previziunile analistilor, care indicau o pierdere de 55 centi/actiune.

General Motors a mai anuntat ca va propune un plan de concedieri voluntare unui numar de 74.000 de angajati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri