“Dorim sa reducem emisiile de CO2 cu 40% pana in 2012”, a declarat presedintele companiei Ferrari Luca Cordero di Montezemolo, pentru ziarul german Welt am Sonntag.

Oficialul a insistat asupra faptului ca orice viitor hibrid Ferrari ar fi in continuare "fundamental un Ferrari."

"In prezent lucram la dezvoltarea unui Ferrari, care va utiliza surse de energie alternativa, si care se va baza pe ceea ce facem noi in momentul de fata in Formula 1", a spus el, referindu-se la sistemul de reciclare a energiei cinetice (Kinetic Energy Recycling System), care este proiectat pentru a atrage energie in momentul franarii.
Un asemenea vehicul ar fi gata pentru a fi comercializat in anul 2015.

Citeste si:

Intrebat despre probabilitatea ca pasionatii de masini sport puternice sa cumpere un Ferrari hibrid sau electric, seful celebrei masini de curse, a raspuns: "Da, desigur. Este cea mai buna masina sport din lume. Este inca in principiu un Ferrari. "

Consiliul European a propus o hotarare care ar putea forta producatorii de masini sa isi limiteze flota, nivelurile medii de CO2 la 130g/km, din 2012, ceea ce ar putea avea efecte dezastruoase pentru jucatori de nisa, cum ar fi Ferrari, potrivit motorauthority.com.

Intr-un efort suplimentar pentru a reduce emisiile, Ferrari in viitor, ar putea fi propulsat de motoare mai mici V6, dar cu aceleasi performante.