BMW va lansa in toamna acestui an modelul BMW X3 Facelift, care vine cu o noua etichetare dupa sablonul X6 si va dispune de cateva modificari minore de design, deocamdata nu se stie cand va fi disponibil si in Romania.
Cu noul X3, BMW se pregateste pentru a face fata concurentei reprezentate de Mercedes-Benz GLK, Audi Q5 si Volvo XC60.

BMW X3 model 2009 va include doua editii speciale X3 xDrive. Prima va fi numita Lifestyle, iar a doua Exclusive, potrivit auto.cz.

Noua etichetare a BMW X3 Facelift este facuta dupa tiparul BMW X6, ultimele doua cifre se refera la motorizare, iar inaintea acestora este subliniata prezenta tractiunii integrale. Varianta de baza este xDrive20i, iar cea de top cu un motor supraalimentat xDrive35i.

Varianta Exclusive va dispune de o culoare noua in gama verde mineral si roti cu diametrul de 18.
BMW Group intentioneaza sa vanda anul acesta 700.000 de automobile in Europa, cu emisii reduse de dioxid de
carbon, reprezentand peste 80% din vanzarile totale ale marcii pe continent.

Potrivit BMW Group Romania, in anul 2008 se estimeaza comercializarea unui numar de aproximativ 3.000 din autovehiculele, iar dintre acestea, circa 2.000 vor fi echipate cu sistemul EfficientDynamics. Acesta este un pachet de tehnologii prin care se urmareste reducerea consumului de combustibil si a emisiilor de noxe, alaturi de imbunatatirea comportamentului dinamic al automobilului.

Vanzarile BMW Group (BMW si Mini) in Romania au crescut in primul semestru al anului cu 36,7% fata de perioada similara a anului trecut, la 1.376 de unitati.

Vanzarile BMW pe piata romaneasca au crescut anul trecut cu 65%, la 2.727 de unitati, cel mai bine vandut model fiind modelul de teren X5, cu 809 unitati.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri