Obiectivul DiRent pentru 2009 este cresterea numarului de contracte cu minim 300 si dezvoltarea seviciului de leasing operational pentru vehicule second-hand.

Din aprilie 2006 cand DiRent Romania a intrat pe piata locala, compania a incheiat peste 500 de contracte.

„In ciuda situatiei economice si a restrictiilor financiare impuse de banci in aceasta perioada, am reusit sa concretizam mai multe acorduri cu noi clienti, dealeri de vehicule si institutii financiare, care ne dovedesc un partener de incredere pe piata locala. Am luat masuri pentru a minimiza riscurile si de a ne continua cresterea”, a declarat Effie Valsamaki, director general DiRent Romania.

Anul trecut, compania si-a dublat flota de autoturisme, ajungand la 650 de unitati. In prezent, DiRent Romania detine o cota de piata de 5%, procent calculat in functie de capacitatea totala a flotei auto de pe piata locala de leasing operational.

DiRent Romania a inclus in portofoliu si un nou serviciu, leasing operational pentru autovehicule second-hand.

"Multe companii recurg la aceasta optiune, pentru ca au bugete mai reduse. De asemenea, multe institutii bancare partenere au autovehicule care au fost returnate sau confiscate si care promoveaza de asemenea prin noi leasing-ul operational. Toate aceste vehicule sunt relativ noi (2006 si mai noi), cu kilometraj relativ redus, de obicei, intre 8.000 si 80.000 km", a precizat Valsamaki.

Printre clientii DiRent Romania sunt companii precum Star Foods, El Greco, Gant – Lacoste and Arcon Constractions, Cosmote, Lukoil, Coca-cola Romania, Bunge Romania, Ifantis, Nestle, Atlas Corporation.