Laguna Coupe, descendent al conceptului Fluence lansat la evenimentul Luis Vuitton Classic din Anglia in 2004, se bazeaza pe platforma Laguna III.

In gama de motorizari se gasesc un propulsor pe benzina si unul diesel conectate la transmisia manuala sau automata cu sase trepte.

Gama pe benzina include motorul Turbo 2.0 asociat transmisiei automate, avand puterea de 170 CP cu cuplul de 270Nm. Gama diesel se bazeaza pe versiunea de 150 CP a motorului dCi 2.0 (cuplu maxim de 340 Nm).

Galerie foto: Renault Laguna Coupe


Printre dotarile noului model sunt sistemul audio Bose, sistemul Plug & Music incluzand fisa si mufe USB, sistemul de navigatie Carminat Bluetooth DVD cu ecran 3D Birdview, navigatie activata prin voce, o magazie de sase CD-uri compatibil cu formatele MP3/WMA.

Renault Laguna Coupe este livrat cu un card Renault care integreaza functia follow-me-home si controleaza farurile cu aprindere automata, activarea stergatoarelor de parbriz si deblocarea capacului rezervorului de carburant. Echipamentele optionale includ scaune reglabile electric, scaune cu incalzire (trei setari) si sistemul „maini libere”

Modelul are o lungime de 4,64 metri si o latime de 1,81 metri. Portbagajul are o capacitate de 393 litri. Haionul, realizat din SMC (Sheet Moulding Compound) un material compozit foarte flexibil, se deschide independent de luneta.

Programul Laguna III a fost dezvoltat pe o perioada de 32 luni si a necesitat o investitie totala de 1,052 miliarde euro. Cheltuielile totale de capital pentru cea de-a treia varianta Laguna III au insumat in cele din urma 215 milioane euro.