Cele patru motoare sunt 1,0 litri benzina 51 CP, 1,33 litri benzina 74 CP, 1,4 litri diesel 66 CP si 1,8 litri benzina 97 CP.

Motorizarile Yaris 1.33-litri Dual VVT-i si 1.4-litri D-4D pot fi comandate cu sistemul de transmisie cu 6 trepte de viteza Toyota MultiMode. Aceasta cutie de viteze este o transmisie manuala operata electric (automatizata), folosind doua motoare electrice si un ambreiaj administrat electronic, pentru a produce schimbari ale treptelor de viteza fie automat, fie secvential.

Cutia MMT functioneaza in 3 moduri: ‘M’, care permite schimbarea secventiala a treptelor de viteza; ‘E’ pentru schimbarea automata a treptelor; si ‘Es’ pentru schimbarea automata rapida a treptelor de viteza. Suplimentar exista un schimbator cu clapete ca dotare standard la versiunile MMT ale motoarelor de 1.33-litri si 1.4-litri D-4D diesel.

Farurile au fost usor remodelate. Bara de protectie spate si integrarea becurilor LED in lampile combinate din spate a fost de asemenea restructurata. Forma de L inversat de pe lampa combinata din spate se continua de la bara de protectie.

Modelul Yaris are o noua versiune, care completeaza structura celor 5 versiuni anterioare. “Sol Plus” - vine cu o tapiterie pe nuante de bej. Cei care opteaza pentru aceasta echipare vor beneficia si de un sistem complet de navigatie, precum si de sistemul inteligent de acces Smart Entry, gemurile electrice in spate, oglinda retrovizoare electrocromatica si geamurile spate fumurii, toate facand parte din dotarea standard.

Fabrica Yaris din Valenciennes, Franta, a inceput sa functioneze in ianuarie 2001, iar masinile sunt acum exportate in peste 25 de tari de pe continentul european. Capacitatea de productie a fost recent marita la un maxim de 270.000 unitati anual.

Fabrica a produs masina cu numarul un milion in decembrie 2006, iar investitia totala in momentul de fata in fabrica, cu aproximativ 3.850 de angajati, este in jur de 897 milioane euro.