Discutiile cu creditorii Chrysler au esuat, dupa ce echipa administratiei Obama, creata pentru salvarea sectorului auto, a incercat sa determine mai multe fonduri inchise de investitii si alti creditori sa accepte un acord pentru reducerea datoriilor.
J.P. Morgan Chase&Co., liderul grupului de creditori, care a acordat companiei cel mai mare imprumut, le-a acordat celorlalte 45 de banci si fonduri inchise de investitii 90 de minute pentru a vota. Un numar mare al fondurilor au votat impotriva planului, falimentul fiind unica solutie a companiei.
In ciuda micsorarii puternice a companiei in ultimii ani, Chrysler inca are aproximativ 54.000 de angajati in Statele Unite si fabrici de asamblare in statele Michigan, Ohio si Indiana.
Chrysler a primit un imprumut de 4 miliarde dolari din partea guvernului la inceputul lui ianuarie si i-au fost promisi alti 500 milioane dolari. Ar putea primi 6 miliarde dolari drept imprumuturi suplimentare prin incheierea unei aliante cu producatorul italian Fiat, inainte de 30 aprilie.
Criza financiara globala a decimat marii constructori americani, iar presedintele Statelor Unite, Barack Obama, a spus la sfarsitul lunii martie ca intrarea rapida a General Motors si Chrysler in faliment este cea mai buna solutie pentru restructurarea acestora.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: