Automobilele Dacia, marca low-cost a grupului Renault, au urcat pentru prima data pe locul al treilea in clasamentul celor mai fiabile masini in randul automobilistilor francezi, potrivit anchetei anuale a publicatiei UFC-Que Choisir, publicata in editia de ianuarie, potrivit AFP.
Pe primele doua locuri se plaseaza in continuare doua marci japoneze din cadrul grupului Toyota: Daihatsu, cu un indice de fiabilitate de 96,02%, si Lexus, cu 94,13%.

Dacia se plaseaza pe pozitia urmatoare, obtinand un scor de 92,61%, scrie NewsIn.

Modelul break Dacia Logan MCV, cu cinci sau sapte locuri, este cel mai popular al constructorului auto roman in Franta si se situeaza pe locul al doilea in clasamentul automobilelor familiale, dupa Honda Accord.

In plus, Dacia se plaseaza pe locul intai in clasamentul masinilor ce necesita cele mai mici costuri de intretinere. Astfel, cheltuielile anuale pentru intretinere si reparatii sunt estimate la 130 euro in cazul automobilelor Dacia, comparativ cu 229 euro in cazul Mazda si 230 euro pentru Ford, potrivit anchetei UFC-Que Choisir.

Potrivit ultimelor statistici, inmatricularile de autoturisme si vehicule comerciale usoare noi Dacia in Franta au crescut in primele 11 luni din 2009 cu 44,5% fata de acelasi interval din 2008, pana la 56.620 unitati, in conditiile unui avans de peste 100% in noiembrie.

Afla care au fost cele mai importante momente Dacia din 2009: Anul 2009 pentru Dacia in 60 de secunde



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri