In versiunea de baza („4Motion"), orice Touareg din noua generatie beneficiaza de o tractiune integrala cu diferential Torsen autoblocant (4MOTION). La fel ca in cazul modelului Tiguan Track & Field, Touareg este echipat cu un „program de rulare offroad", care adapteaza printr-o simpla apasare de buton sistemele ABS, EDS si ASR in functie de conditiile terenului de rulare, cu activarea sistemului de asistenta la urcarea in panta si adaptarea punctelor de cuplare a cutiei automate.
Analog cu prima generatie Touareg, aceasta versiune dispune de un comutator care permite conducatorului auto sa adapteze masina, prin cele cinci trepte, in functie de utilizarea concreta: 1. „Onroad"; 2. „Offroad" (de exemplu „Program de rulare offroad" plus activarea automata a blocajelor mecanice); 3. Low (de exemplu „Offroad" plus activarea demultiplicarii, modificarea punctelor de cuplare, fara cuplarea automata a treptelor superioare in regimul manual); 4. Blocarea suplimentara a diferentialului central; 5. Blocarea suplimentara a diferentialului spate.
In echiparea de serie, si versiunea de baza dispune de un radio-CD si un sistem de informare, care poate fi controlat intuitiv prin intermediul unui touchscreen de 6,5 inchi.
Frana de parcare este activata prin apasarea unui buton. In mod automat, motorul (la versiunile V6) se opreste la semafoare si reporneste imediat dupa ce soferul ridica piciorul de pe pedala de frana (sistem start-stop).
Optional, hayonul se deschide si se inchide prin intermediul telecomenzii integrante in cheie.
Prin intermediul celor patru camere de luat vederi, sistemul Area View preia imagini din zona din jurul modelului Touareg.
Aproximativ 500.000 de soferi au optat pentru achizitionarea primei generatii a acestui SUV.
Mai multe informatii despre noul Touareg sunt disponibile aici
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: