Compania a comercializat in martie 127 de unitati pe piata locala, in crestere cu 20% fata de aceeasi perioada a anului anterior, in timp ce piata de import a scazut cu 43%.

Cel mai vandut model al constructorului a fost Mazda2 cu 66 de unitati vandute, urmat de Mazda CX-7 cu 28 de unitati.

Pe segmentul SUV, Mazda CX-7 a obtinut o cota de piata de 6,7% fiind al doilea cel mai vandut model din clasa sa si devansand in luna martie concurenti precum BMW X3, Ford Kuga sau Honda CR-V.

In acelasi timp Mazda Motor Europe a incheiat anul fiscal 2009 (aprilie 2009 – martie 2010) in crestere in 14 tari, raportand totodata si evolutii pozitive pentru luna martie.

Printre cele mai bune rezultate au fost obtinute in Marea Britanie cu 10.200 de unitati vandute (20% crestere), Austria cu 1.300 unitati vandute (35% crestere), Spania cu 1.300 unitati (plus 35%) sau Elvetia cu 970 de unitati comercializate (in crestere cu 40%).