Dupa cota de piata istorica inregistrata in luna februarie, Mazda continua trendul ascendent si obtine in luna martie 2,1% cota de piata pe segmentul autovehiculelor de import.
Compania a comercializat in martie 127 de unitati pe piata locala, in crestere cu 20% fata de aceeasi perioada a anului anterior, in timp ce piata de import a scazut cu 43%.

Cel mai vandut model al constructorului a fost Mazda2 cu 66 de unitati vandute, urmat de Mazda CX-7 cu 28 de unitati.

Pe segmentul SUV, Mazda CX-7 a obtinut o cota de piata de 6,7% fiind al doilea cel mai vandut model din clasa sa si devansand in luna martie concurenti precum BMW X3, Ford Kuga sau Honda CR-V.

In acelasi timp Mazda Motor Europe a incheiat anul fiscal 2009 (aprilie 2009 – martie 2010) in crestere in 14 tari, raportand totodata si evolutii pozitive pentru luna martie.

Printre cele mai bune rezultate au fost obtinute in Marea Britanie cu 10.200 de unitati vandute (20% crestere), Austria cu 1.300 unitati vandute (35% crestere), Spania cu 1.300 unitati (plus 35%) sau Elvetia cu 970 de unitati comercializate (in crestere cu 40%).


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri