In ultimele luni, Chevrolet a lansat in China modelele Cruze si New Sail cu consum redus, prin intermediul societatii mixte a GM, Shanghai GM.

In 2011, marca va lansa autovehiculul electric Volt cu autonomie extinsa.

„Prototipul Volt MPV5 preia designul modelului Chevrolet Volt si-l adapteaza la caracteristicile familiei de autovehicule din segmentul crossover,” a declarat Bob Boniface, directorul design exterior Crossover pentru GM North America, a carui echipa a lucrat la prototipul Volt MPV5 impreuna cu membri ai studioului de design GM din Australia.

Ampatamentul de 2.760 mm al prototipului Volt MPV5 este cu doar 15 mm mai lung decat cel al modelului Chevrolet Volt, caroseria este cu 181 mm mai lunga (4.585 mm), cu 73 mm mai lata (1.871 mm) si cu 182 mm mai inalta (1.612 mm).

In interior, prototipul Volt MPV5 preia consola centrala si panoul de instrumente de la Volt, precum si scaunele acestuia, cu tapiterie din piele in doua culori.

Prototipul Volt MPV5 utilizeaza acelasi sistem de propulsie Voltec ca si modelul Chevrolet Volt, inclusiv un generator cu motor de capacitate mai mare pentru extinderea autonomiei. O baterie litiu-ion de 16 kWh in forma de T asigura alimentarea cu energie electrica a unitatii.

Autovehiculul cu cinci locuri poate sa ruleze pe distante de pana la 51,5 km pe baza sistemului electric de propulsie.
Cand bateria se descarca, un generator cu motor pe benzina de 1,4 litri ajuta la incarcarea acesteia si asigura propulsia electrica pe o distanta de pana la 482 km.