Anul trecut, BMW a livrat in primele sase luni 487 de unitati.

X5 a avut in primul semestru comenzi de 174 unitati, cu 108% mai mult fata de ianuarie-iunie 2009. BMW X5 ocupa in continuare prima pozitie in mixul de modele ale marcii pe piata romaneasca.

Vanzari importante au avut si X6 (128 livrari), X3 (79 livrari, +84%) si nou lansatul BMW X1 (69 livrari)

Calendarul de lansari a sustinut de asemenea cresterea marcii. BMW X1 si BMW Seria 5 Gran Turismo au deschis segmente complet noi pentru marca si au adus volume suplimentare. In acelasi timp noile BMW Seria 5 si BMW X5 prezentate in prima parte a acestui an au intarit suplimentar pozitia marcii pe segmentele respective.

Cumulat, livarile pentru BMW Seria 5 Sedan in primele 6 luni au inregistrat o crestere de 25% si se incadreaza pe un trend ascendent important.

BMW EffcientDynamics, pachetul de tehnologii pentru cresterea performantelor si scaderea consumului de combustibil, a cunoscut un plus de imagine prin lansarea primelor doua modele hibride ale marcii.

X6 ActiveHybrid a inregistrat deja primele doua livrari catre clienti. In prezent BMW este singurul producator premium care ofera tehnologii pentru reducerea emisiilor si consumului standard pentru toate modelele din portofoliu. Pana acum peste 1,6 milioane automobile echipate cu masuri BMW EfficientDynamics au fost livrate la nivel mondial.

Citeste si:

Pentru prerioada imediat urmatoare calendarul de lansari va fi un element important al care poate sustine cresterea in viitor. Pentru sfarsit de an cel mai important eveniment al marcii va fi lansarea noii generatii BMW X3.

Din septembrie modelele BMW Seria 5 Sedan si Gran Turismo vor primi pentru prima data in echipare sistemul xDrive, apreciat pe piata din Romania. Familiei de modele BMW Seria 5 se va alatura tot din septembrie si versatilul Touring.

Si marca MINI se plaseaza pe un tren ascendent.
In Romania a inregistrat o crestere de 25% fata de anul precedent (40 de unitati livrate in primul semestru 2010 vesus 32 in 2009).

Si asteptarile pentru marca britanica sunt pozitive. MINI Countryman, model anuntat a fi lansat in luna septembrie, va deschide un segment complet nou pentru marca si exista potential important de crestere pentru ultimele sase luni ale acestui an.

La nivel mondial BMW a inregistrat o crestere cu 14,1%, atingand 585 755 automobile de la 513 591. Cea mai importanta piata pentru BMW ramane Germania. In contextul unei contractii a generale a pietei cu 28,7%, BMW este singurul brand premium care a inregistrat o evolutie pozitiva (120 262 vs. 118 960, o crestere de 1,1%). SUA ramane a doua piata ca numarul de livrari, in timp ce China depaseste pentru prima data Marea Britanie pentru a urca pe pozitia a 3-a.

Cumulat pentru marcile BMW, Rolls-Royce si MINI, BMW Group a inregistrat un total de 696.026 livrari, ceea ce inseamna o crestere de 13,1% fata de anul precedent.

Pana la final de an se estimeaza atingerea cifrei de 1,4 milioane automobile livrate, un plus de 10% fata de anul precedent. Aceste rezultate indreptatesc compania sa estimeze un bilant pozitiv pentru sfarsitul anului si o crestere importanta a profitabilitatii, cu o estimare de EBIT de 5% din cifra de afaceri pentru segmentul auto.

Conform planurilor pe termen lung ale companiei, obiectivul principal este atingerea unei rate a profitabilitatii de 8-10% pana in 2012.