In cazul Jazz Hybrid, integrarea sistemului hibrid nu a diminuat spatiul interior, portbagajul ramanand la acelasi nivel ca si la modelele actuale Jazz 1.2 si 1.4.

Acumulatorul IMA si unitatea de control au fost integrate in zona de sub portbagaj, pastrandu-se astfel capacitatea neschimbata de 300 de litri a portbagajului, care permite scaunelor Magic Seats sa se plieze in acelasi fel ca la versiunile non-hibride.

Scaunele se pot plia in intregime pentru a furniza un spatiu larg de 831 de litri, sau ca ele pot fi pliate pentru a sta in pozitie verticala in asa fel incat sa acomodeze elemente inalte in masina.

Citeste si:

Sistemul hibrid IMA si unitatea de control sunt aceleasi ca la hibridele Insight si CR-Z.

Jazz Hybrid va avea acelasi motor ca hibridul Insight, de 1,3 litri i-VTEC si cu toate ca este mai inalt (fapt ce ii ofera insa o mare flexibilitate), modelul are emisii scazute, la un nivel comparabil, de doar 104 g/km de CO2, conform testelor interne Honda.

Ca si hibridele Insight si Civic, modelul Jazz va fi capabil sa ruleze numai pe motorul electric in anumite conditii de viteza mica si medie, acest lucru contribuind la o cifra combinata a consumului de carburant de doar 4.4 l/100km.