Conform unor surse externe, pentru Renault versiunea break a Daciei Logan n-ar mai fi o prioritate. Specialistii francezi s-ar ocupa acum de o varianta monovolum. Avantajele acestei versiuni constau in spatiul mai generos din habitaclu, posibilitatea de luare la bord a 7 persoane si interiorul modulabil. Logan monovolum ar putea avea, in varianta de dotare de top, inclusiv tractiune integrala.

Totusi, ideea unui monovolum Logan se contrazice oarecum cu imaginea creata pana acum de noul model Dacia, aceea de masina ieftina, avand in vedere ca monovolumele sunt automobile cu preturi destul de mari.

Totusi, in mod cert, Logan va dispune, mai devreme sau mai tarziu, si de o versiune break, asa cum va avea si variante pick-up si utilitara. Unele dintre aceste versiuni vor fi construite in alte fabrici decat cea de la Pitesti.

Productia din Romania urmeaza sa atinga anul viitor un volum de 200.000 de unitati. Renault vizeaza in total o cadenta anuala de un milion de unitati Logan, care urmeaza sa fie realizata in fabrici din cinci tari.