Fiat 500 vine intr-un moment in care o intreaga generatie de americani isi redefineste stilul de viata si perceptia asupra bunurilor, punand accent pe valoarea a ceea ce pot ele oferi si pe avantajele pentru mediu si societate.

Versiunea comercializata in SUA este produsa in Mexic, porneste de la un pret de 15.500 de dolari si are o serie de noi specificatii pentru a se adapta pietii nord-americane: o structura ranforsata, noi suspensii, un nou tip de ABS, un rezervor cu capacitate marita, sisteme de incalzire si racire calibrate pentru temperaturi extreme, scaune redesenate pentru calatorii pe distante lungi, o cutie automata cu 6 viteze si un nou sistem de sunet BOSE.

Gama va include pentru inceput motorizarea 1.4 MultiAir 101 CP, trei niveluri de echipare (Pop, Sport si Lounge)si 14 culori exterioare. Ca si in Europa, masina va putea fi personalizata intr-o multitudine de configuratii grafice.

Citeste si:

Primul clip publicitar realizat de Fiat USA