Ajunsa la a doua editie, conferinta WS2GROW este organizata de wall-street.ro si sustinuta de 7card, Lugera, Oracle si Smart Experience.

„Acolo unde exista aceasta implicare emotionala in orice, inclusiv in acordarea unui beneficiu, rezultatele sunt altele si munca depusa este mult mai eficienta”, spune Andrei Cretu, co-fondatorul Benefit Seven.

"In cazul nostru, implicarea emotionala a venit din partea departamentului de HR si s-a rezumat la modul in care se comunica aceste beneficii. Programenele care au avut succes au fost cele care au fost comunicate cu o doza de implicare mai mare din partea departamentului de HR sau comunicare. Deci da, primeaza”, este de parere Alexandra Ionita, CEO Smart Experience.

Citeste si:

"Depinde foarte mult cum privim acest concept al “implicarii emotionale” pentru ca este evident faptul ca angajatii vor sa vada ca managerului ii pasa, nu ne putem rezuma doar la beneficii sau la optimizarea proceselor interne pentru programele de motivare. Nici noi nu avem posibilitatea sa oferim toate beneficiile regasite pe piata de profil, insa facilitam accesul angajatului la ele si incurajam deschiderea catre tot ce-i nou si benefic pentru dezvoltarea colegilor nostri, considera Lorena Furtuna, HR manager Oracle.

„Eu tot zic de cativa ani ca resursele uman ar trebui sa se transforme in resurse mai umane si e valabil pentru toate departamentele, nu doar pentru cel de HR, pentru ca suntem oamenii si trebuie sa transmitem emotiile mai departe, sa ne implicam si sa fim suntem acolo cand angajatul nostru are probleme sau se bucura, e foarte important sa te implici si sa fii empatic”, considera Cristina Savuica, chief happiness officer Lugera.

Sursa foto: Ovidiu Udrescu