"In conditiile in care si in 2010 au aplicat astfel de masuri, va fi foarte dificil pentru asiguratori sa puna in practica aceleasi masuri si in acest an. Piata romaneasca este foarte sensibila la pret si orice crestere de tarife in cazul politelor auto aduce pierderi de clienti, care vor cauta oferte mai bune", a spus Rangam Bir (foto), prezent la un seminar pe tema asigurarilor auto.

El a spus ca Allianz-Tiriac a decis sa renunte la clientii care pe segmentul auto inregistrau o daunalitate de aproape 150%.

"Acesti clienti aduceau pierderi si, prin renuntarea la ei, compania a putut practica tarife mai joase pe alte segmente de clienti. Practic, subventionam cotatiile de prima celor care sunt mai responsabili", a spus Bir.

Citeste si:

Reprezentantul Allianz-Tiriac a amintit ca piata asigurarilor generale a scazut in 2010 pe fondul caderii finantarilor de tip leasing, unde politele CASCO se incheiau o data cu semnarea contractului de finantare.

In plus, a spus Bir, o parte din clientii CASCO au renuntat sa isi mai reinnoiasca politele, in conditiile in care foarte multi romani s-au confruntat cu diminuarea veniturilor.

"Allianz-Tiriac a incercat sa atenueze efectele acestui fenomen prin lansarea de noi polite, care sa tina cont mai bine de cerintele clientilor", a afirmat Bir.